[elektro-etc] Turbo timer

hobilobi at gmail.com hobilobi at gmail.com
Mon Mar 21 23:48:06 CET 2016


OK. meggyőzött a dolog, csak ez nálam nem az oldal közepén van,
hanem úgy a gördítősáv  75%-a táján.

István


2016.03.21. 8:17 keltezéssel, potyo írta:
> Ott látszik a Pug 307 adatainál, hogy 3000 fordulatig emelkedik a
> fordulattal az elvárt nyomás kb. lineárisan, majd onnan kezdve már alig
> emelkedik, nyilvánvalóan 3-4000 között nyit a nyomáshatároló, nem
> alapjáraton vagy kicsivel felette. Ez persze nem jelenti azt, hogy
> alapjáraton vagy 2000 alatt nincs kenés, én csak a nyomáshatároló nyitására
> reagáltam
>
> hobilobi at gmail.com <hobilobi at gmail.com> ezt írta (2016. március 20.,
> vasárnap):
>
>> Nem tudom mire utaltál az "oldal közepén"-el, mert én ott
>> nem találtam semmit a nyomáshatárolóról
>>
>> István
>>
>> 2016.03.19. 22:36 keltezéssel, potyo írta:
>>
>>> Inkább lesz az 4000 fordulat környéke, ahol nyit a nyomáshatároló szelep.
>>> Kb. oldal közepén:
>>>
>>> http://injektor.hu/13-alapok/45-motorolaj-olajnyomas-olajcsere-ii
>>>
>>> hobilobi at gmail.com <hobilobi at gmail.com> ezt írta (2016. március 19.,
>>> szombat):
>>>
>>>> Azt viszont tudom, hogy az (jó) olajszivattyú alapjáraton tudja
>>>> produkálni
>>>> azt a
>>>> nyomást, ahol már nyit a nyomáshatároló szelep. Innentől pedig már
>>>> mindenhová eljut a kenőolaj.
>>>> Teljesen lényegtelen a fordulatszám, attól már a kenés nem fog változni.
>>>>
>>>>
>>>> .
>>>



More information about the Elektro-etc mailing list