[elektro-etc] Turbo timer

lista mail jappofan at gmail.com
Wed Mar 16 08:58:31 CET 2016


No de nem a kenés gyengesége miatt kell ez, hanem mert az alapjáraton járás
IS üzemóra.


2016. március 16. 8:10 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:

> Vagy valamit nem tudsz...
>
> Ha az olajnyomás lámpa nem világít, annak egy értelmes oka lehet: hogy
> kiégett. Kb. ennyi köze van a rendes kenéshez.
>
> Csak úgy miheztartás végett: rendőrségi Astrákon anno a 15 ezres
> szerviznél a 75 ezres rutint csinálták, és tovább ugyanígy a
> folytatólagosoknál, 30-nál 150 ezres stb. Az a rengeteg helyben állás,
> alapjáraton járó motorral a fűtés és a villany végett, az kinyírja az
> autót. Egyszerűen nem erre tervezték.
>
> Best regards,
> Andy
>
> hobilobi at gmail.com <hobilobi at gmail.com> írta (2016. március 16. 1:29):
> > 2016.03.10. 12:12 keltezéssel, Szima Gábor írta:
> >>
> >>
> >> On Thu, 10 Mar 2016, Kormos Imre wrote:
> >>
> >>> Pl nyugaton állítólag büntetik télen a kocsi felmelegedését szolgáló
> >>> pöfögést, ez meg pont olyan..
> >>
> >>
> >> A motor is bünteti, sokkal károsabb, mint hasznos. Sosem használom.
> >> Hideg motorral szép óvatosban kell 2000 rpm környékén mozogni, mert
> alatta
> >> nincs kenés. Még meleg motornál sem...
> >>
> > Miért is nincs? Ha olajnyomás lámpa nem világít, akkor van nyomás, akkor
> > pedig kenés is van.
> > Vagy valamit nagyon nem tudok?
> >
> > István
> >>
> >>
> >>                                 -Sygma
> >>
> >>
> >
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list