[elektro-etc] Turbo timer
hobilobi at gmail.com
hobilobi at gmail.com
Sat Mar 19 21:55:23 CET 2016
2016.03.16. 8:10 keltezéssel, Xorn írta:
> Vagy valamit nem tudsz...
>
> Ha az olajnyomás lámpa nem világít, annak egy értelmes oka lehet: hogy
> kiégett. Kb. ennyi köze van a rendes kenéshez.
Na ne mondd. Neked folyamatosan világít az olajnyomás lámpád???
Azért nem kell teljesen hülyének nézned!
István
> Csak úgy miheztartás végett: rendőrségi Astrákon anno a 15 ezres
> szerviznél a 75 ezres rutint csinálták, és tovább ugyanígy a
> folytatólagosoknál, 30-nál 150 ezres stb. Az a rengeteg helyben állás,
> alapjáraton járó motorral a fűtés és a villany végett, az kinyírja az
> autót. Egyszerűen nem erre tervezték.
>
> Best regards,
> Andy
>
> hobilobi at gmail.com <hobilobi at gmail.com> írta (2016. március 16. 1:29):
>> 2016.03.10. 12:12 keltezéssel, Szima Gábor írta:
>>>
>>> On Thu, 10 Mar 2016, Kormos Imre wrote:
>>>
>>>> Pl nyugaton állítólag büntetik télen a kocsi felmelegedését szolgáló
>>>> pöfögést, ez meg pont olyan..
>>>
>>> A motor is bünteti, sokkal károsabb, mint hasznos. Sosem használom.
>>> Hideg motorral szép óvatosban kell 2000 rpm környékén mozogni, mert alatta
>>> nincs kenés. Még meleg motornál sem...
>>>
>> Miért is nincs? Ha olajnyomás lámpa nem világít, akkor van nyomás, akkor
>> pedig kenés is van.
>> Vagy valamit nagyon nem tudok?
>>
>> István
>>>
>>> -Sygma
>>>
>>>
> .
>
More information about the Elektro-etc
mailing list