[elektro-etc] Turbo timer
Xorn
toth.endre at gmail.com
Sun Mar 20 09:33:30 CET 2016
Miért is tenném? Egyrészt annyira nem ismerlek, másrészt annál azért
jobban, hogy ez lehetne az alapértelmezés, harmadrészt kapcsold be az
iróniadetektorodat, mielőtt elkezded olvasni a listát.
Ha nem világít a lámpa, attól még egyáltalán nem biztos, hogy megfelelő
kenést kap a motor.
Best regards,
Andy
On Mar 19, 2016 21:56, "hobilobi at gmail.com" <hobilobi at gmail.com> wrote:
> 2016.03.16. 8:10 keltezéssel, Xorn írta:
>
>> Vagy valamit nem tudsz...
>>
>> Ha az olajnyomás lámpa nem világít, annak egy értelmes oka lehet: hogy
>> kiégett. Kb. ennyi köze van a rendes kenéshez.
>>
> Na ne mondd. Neked folyamatosan világít az olajnyomás lámpád???
>
> Azért nem kell teljesen hülyének nézned!
>
> István
>
> Csak úgy miheztartás végett: rendőrségi Astrákon anno a 15 ezres
>> szerviznél a 75 ezres rutint csinálták, és tovább ugyanígy a
>> folytatólagosoknál, 30-nál 150 ezres stb. Az a rengeteg helyben állás,
>> alapjáraton járó motorral a fűtés és a villany végett, az kinyírja az
>> autót. Egyszerűen nem erre tervezték.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> hobilobi at gmail.com <hobilobi at gmail.com> írta (2016. március 16. 1:29):
>>
>>> 2016.03.10. 12:12 keltezéssel, Szima Gábor írta:
>>>
>>>>
>>>> On Thu, 10 Mar 2016, Kormos Imre wrote:
>>>>
>>>> Pl nyugaton állítólag büntetik télen a kocsi felmelegedését szolgáló
>>>>> pöfögést, ez meg pont olyan..
>>>>>
>>>>
>>>> A motor is bünteti, sokkal károsabb, mint hasznos. Sosem használom.
>>>> Hideg motorral szép óvatosban kell 2000 rpm környékén mozogni, mert
>>>> alatta
>>>> nincs kenés. Még meleg motornál sem...
>>>>
>>>> Miért is nincs? Ha olajnyomás lámpa nem világít, akkor van nyomás, akkor
>>> pedig kenés is van.
>>> Vagy valamit nagyon nem tudok?
>>>
>>> István
>>>
>>>>
>>>> -Sygma
>>>>
>>>>
>>>> .
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list