[elektro-etc] Friss gumitesztek
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Feb 29 09:53:55 CET 2016
egy hamis adat kevesebbet er mint egy nem tudom .
az hogy oktatasra vagy egy jo nemet stilusu elore diktalt tesztre megteszi
nem jelenti azt hogy nem hamis .
bye
dexter
2016. február 29. 9:50 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> Ez kétségtelen. Ettől függetlenül még mindig jobb megoldás, minthogy
> el kéne utazzak valahová a sarkkör közelébe, ha csúcszós vezetés
> oktatást tanulnék. :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2016. február 29. 9:46):
> > mondani barmit lehet . de pl a fellocsolt muanyagon nem jelentkezik
> igazan
> > pl a latyakos havas feluleten jelentkezo ABS uthosszabbodas .
> > bye
> > dexter
> >
> >
> > 2016. február 29. 8:25 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> >
> >> Sőt, anno a tanpályán azt mondták, hogy a fellocsolás mértékében
> >> modellezhető a latyakos havastól a tükörjégig több kondíció is.
> >>
> >> Best regards,
> >> Andy
> >>
> >> Keller Viktor <keller.viktor at gmail.com> írta (2016. február 29. 7:42):
> >> > charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2016. február 29. 5:43):
> >> >> a fellocsolt mugyantas tesztet nem tartom egy jo peldanak , mert
> rosszul
> >> >> modellezi a korulmenyeket - attol mert ugy nez ki , nem vetheto ossze
> >> >> eredményesen a jeges , havas uttal .
> >> >
> >> > Akár azt is feltételezhetjük, hogy a közlekedéshez nálunk jobban értő
> >> > emberek a jeges úton haladást jól modellező útfelületet keresve ezt
> >> > találták elfogadható áron a legjobbnak.
> >> >
> >> > Így pedig a műgyantás eredményt nem vetném el csak azért, mert nem
> >> > illeszkedik az érvelésbe. Valószínűbb, hogy jól modellezi a jeges úton
> >> > fékezéskor fellépő különbségeket a gumik között.
> >> >
> >>
> http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/hoban_is_dobbenetes_kulonbsegeket_mutatott_a_teligumitesztunk-16179
> >> >
> >> >
> >> > Viktor
> >> >
> >>
> >>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list