[elektro-etc] Friss gumitesztek

Xorn toth.endre at gmail.com
Mon Feb 29 09:50:47 CET 2016


Ez kétségtelen. Ettől függetlenül még mindig jobb megoldás, minthogy
el kéne utazzak valahová a sarkkör közelébe, ha csúcszós vezetés
oktatást tanulnék. :-)

Best regards,
Andy

charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2016. február 29. 9:46):
> mondani barmit lehet . de pl a fellocsolt muanyagon nem jelentkezik igazan
> pl a latyakos havas feluleten jelentkezo ABS uthosszabbodas .
> bye
> dexter
>
>
> 2016. február 29. 8:25 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
>> Sőt, anno a tanpályán azt mondták, hogy a fellocsolás mértékében
>> modellezhető a latyakos havastól a tükörjégig több kondíció is.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> Keller Viktor <keller.viktor at gmail.com> írta (2016. február 29. 7:42):
>> > charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2016. február 29. 5:43):
>> >> a fellocsolt mugyantas tesztet nem tartom egy jo peldanak , mert rosszul
>> >> modellezi a korulmenyeket - attol mert ugy nez ki , nem vetheto ossze
>> >> eredményesen a jeges , havas uttal .
>> >
>> > Akár azt is feltételezhetjük, hogy a közlekedéshez nálunk jobban értő
>> > emberek a jeges úton haladást jól modellező útfelületet keresve ezt
>> > találták elfogadható áron a legjobbnak.
>> >
>> > Így pedig a műgyantás eredményt nem vetném el csak azért, mert nem
>> > illeszkedik az érvelésbe. Valószínűbb, hogy jól modellezi a jeges úton
>> > fékezéskor fellépő különbségeket a gumik között.
>> >
>> http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/hoban_is_dobbenetes_kulonbsegeket_mutatott_a_teligumitesztunk-16179
>> >
>> >
>> > Viktor
>> >
>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list