[elektro-etc] Kémény
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Tue Feb 2 10:28:59 CET 2016
Ismét csak minősítgetéssel lehet bármihez is hozzászólni.
Tudod mit? Az ilyen vélemények miatt működik olyan kiválóan ez a nagy
büdös lehúzós kártyavár.
Pont te szoktál az önállóság, öntudatosság mellett, dolgozgatás
balfaszkodás ellen felszólalni. Ez a rendszer, hogy kihívsz egy
tervezőt, vagy kéményest, rögtön fél milkáról indul a számláló, pont az
ilyen nagymenő, lusta hozzáállásnak köszönhető. Kéz kezet mos, mindenki
jól jár, a Főkétüsz bunkósága a tervezők és a szakik megélhetésének
kulcsa. Ezt csak megágyazza, hogy ha a Katasztrófavédelem, meg az
Önkormányzat olyan emberekkel van feltöltve, akiknek elemi szinten
sincsenek fogalmaik a kéményekről.
Nem ügyfélszolgálati időben intézik. smiley. Hát ez tényleg kurvára
vicces, hogy nekik van hátsó bejárat, és aki nem akar ezeknek tejelni,
az a balek, és csak szopjon, megérdemli. Csodálatos.
Ha az ilyen rendszerekkel elégedett vagy, és jól szórakozol azokon, akik
rendesen intéznék az ügyeiket, és jó sok van ilyen gondolkodásúból a mi
országunkban, értem is, miért így mennek a dolgok.
Ja, persze, tudom, ha beállunk szépen vigyorogva ezeknek a seggarcoknak
tolni a szekerét, azzal a saját nyugalmunkat, békességünket, egyszóval
jólétünket biztosítjuk, halleluja!
Részemről csak egy újabb strigula a listán, hogy el ne felejtsem, miért
kell a lehető legmesszebb menekülni ebből a büdös, rohadó posványból.
Gábor
2016.02.02. 10:14 keltezéssel, lista mail írta:
> Ahogy az imént PI rámutatott...
>
> Nem a "lakosság"-nak kéne oda bemászkálni, hanem a bejáratott szakinak.
>
> A kémény ügyeket két szaki intézi
> - a kéményépítő-javító cég embere
> - a tervező
>
> Még emberrel nem találkoztam, aki maga intézte volna, mert minek?!
> Önkínzásnak...?
>
> A szakik viszont nem ügyfélszolgálati időben intézik :-)
>
> Az ügyfélszolgálat az önkínzó balekoknak van.
>
>
> 2016. február 2. 9:46 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
>> Nálunk is az van, hogy naponta d.e. és d.u. 1-1 órát "tart nyitva" a
>> HR, pedig ott vannak hatan-nyolcan egyfolytában. Olyankor is csak az
>> egyikük ül ki a bejárat melletti asztalhoz, és akkor neki csak az a
>> dolga, hogy fogadja a dolgozókat.
>>
>> Nem annyira jó ám, ha az embert percenként rángatják ki a dolgából,
>> amit csinál éppen. Ugyanakkor a heti 5 óra egy kétmilliós városhoz...
>> Enyhén szólva röhejesnek tartom, bár csak érzésre, mivel konkrét infóm
>> nincs róla, hogy hányan próbálnának ügyintézni. Abból kiindulva, hogy
>> annak idején a lakásfelújításkor nekünk mit kellett a kéményészek után
>> szaladgálni, és hogy úgy sikerült két hét alatt három vizitből
>> megúszni, hogy volt ott egy jó ismerős, aki beajánlott a megfelelő
>> embernek, nem gondolom, hogy a heti 5 óra ne lenne csúcsra járatva, és
>> ne kellene bőven több.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. február 2. 9:07):
>>> Ráadásul: heti 5 órát dolgoznak az ügyfélszolgálatosok? Biztosan nem.
>>> Gondolom van más dolguk egyébként, csak "mellékes" tevékenység az
>>> ügyfélszolgálat. Tehát ott vannak napi 8 órát.
>>> Ha így van, miért nem lehet folyamatosan nyitva? Ha becsenget valaki,
>>> odajön egy lány és ha végzett, megy vissza a dolgára.
>>> Ki
>>> 2016. febr. 1. du. 4:55 ezt írta ("Acs Gabor" <levlista at e8e.eu>):
>>>
>>>> A kétmilliós városban?
>>>>
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2016.02.01. 16:39 keltezéssel, lista mail írta:
>>>>
>>>>> Az ügyfelek számát tekintve elég.
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2016. február 1. 15:08 Jozsef Valkai írta, <vjozsef at valkai.net>:
>>>>>
>>>>> HEheheheee, ezen a nyitvatartason jot rohogtem. :D
>>>>>> --
>>>>>> --
>>>>>> Valkai Jozsef
>>>>>> +36 70 36 28 147
>>>>>> vjozsef at valkai.net
>>>>>> lat: +47.30.43.94
>>>>>> lon: +19.9.9.39
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2016. február 1. 14:56 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>
>>>>>> Felhívom a figyelmet a Főkétüsz ügyfélszolgálat weboldalra. Minden
>> létező
>>>>>>> kirendeltségnek egy közös telefonszáma van, azt felhívod, nyomkodod a
>>>>>>> menüpontokat, ha szerencséd van, találsz olyat, amit humanoid vesz
>> fel.
>>>>>> Az
>>>>>>
>>>>>>> azt mondja, kapcsolja a kirendeltséget, ott párat csörög a telefon,
>> nem
>>>>>>> veszik fel, és bont a vonal.
>>>>>>> Ez pedig az ügyfélfogadási rend:
>>>>>>>
>>>>>>> *Kirendeltségek félfogadási rendje:*
>>>>>>> Hétfő: 14.00-15.00
>>>>>>> Kedd: 7.00-9.00
>>>>>>> Csütörtök: 7.00-9.00
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> http://kemenysepro.hu/szolgaltatasok/ugyfelkapcsolat/kirendeltsegek/
>>>>>>>
>>>>>>> Kafka összetenné a két kezét egy ilyen témáért, ami nálunk teljesen
>>>>>>> mindennapos.
>>>>>>>
>>>>>>> Tudom, tudom, nem illik problémákról írni, mert akkor rögtön
>>>>>>> búvalbaszott
>>>>>>> pesszimista szerencsétlen vagy. Így azt nem írom, hogy ez jó-e így,
>> vagy
>>>>>>> rossz, mindenki el tudja dönteni maga.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Gábor
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2016.02.01. 14:47 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
>>>>>>>
>>>>>>> Irj egy levelet nekik termeszetesen tertivevennyel hogy gazdagitsuk a
>>>>>>>> postat es talan valaszolnak 30 napon belul. Na az lesz hivatalos
>>>>>>>> allasfoglalas.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Az ilyen "nem tudom" tipusu telefonbeszelgetesek alt. azt jelentik
>> hogy
>>>>>>>> "hagyja ma, szarok bele".
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list