[elektro-etc] Kémény

lista mail jappofan at gmail.com
Tue Feb 2 10:14:38 CET 2016


Ahogy az imént PI rámutatott...

Nem a "lakosság"-nak kéne oda bemászkálni, hanem a bejáratott szakinak.

A kémény ügyeket két szaki intézi
- a kéményépítő-javító cég embere
- a tervező

Még emberrel nem találkoztam, aki maga intézte volna, mert minek?!
Önkínzásnak...?

A szakik viszont nem ügyfélszolgálati időben intézik :-)

Az ügyfélszolgálat az önkínzó balekoknak van.


2016. február 2. 9:46 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:

> Nálunk is az van, hogy naponta d.e. és d.u. 1-1 órát "tart nyitva" a
> HR, pedig ott vannak hatan-nyolcan egyfolytában. Olyankor is csak az
> egyikük ül ki a bejárat melletti asztalhoz, és akkor neki csak az a
> dolga, hogy fogadja a dolgozókat.
>
> Nem annyira jó ám, ha az embert percenként rángatják ki a dolgából,
> amit csinál éppen. Ugyanakkor a heti 5 óra egy kétmilliós városhoz...
> Enyhén szólva röhejesnek tartom, bár csak érzésre, mivel konkrét infóm
> nincs róla, hogy hányan próbálnának ügyintézni. Abból kiindulva, hogy
> annak idején a lakásfelújításkor nekünk mit kellett a kéményészek után
> szaladgálni, és hogy úgy sikerült két hét alatt három vizitből
> megúszni, hogy volt ott egy jó ismerős, aki beajánlott a megfelelő
> embernek, nem gondolom, hogy a heti 5 óra ne lenne csúcsra járatva, és
> ne kellene bőven több.
>
> Best regards,
> Andy
>
> Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. február 2. 9:07):
> > Ráadásul: heti 5 órát dolgoznak az ügyfélszolgálatosok? Biztosan nem.
> > Gondolom van más dolguk egyébként, csak "mellékes" tevékenység az
> > ügyfélszolgálat. Tehát ott vannak napi 8 órát.
> > Ha így van, miért nem lehet folyamatosan nyitva? Ha becsenget valaki,
> > odajön egy lány és ha végzett, megy vissza a dolgára.
> > Ki
> > 2016. febr. 1. du. 4:55 ezt írta ("Acs Gabor" <levlista at e8e.eu>):
> >
> >> A kétmilliós városban?
> >>
> >>
> >> Gábor
> >>
> >> 2016.02.01. 16:39 keltezéssel, lista mail írta:
> >>
> >>> Az ügyfelek számát tekintve elég.
> >>>
> >>>
> >>> 2016. február 1. 15:08 Jozsef Valkai írta, <vjozsef at valkai.net>:
> >>>
> >>> HEheheheee, ezen a nyitvatartason jot rohogtem. :D
> >>>>
> >>>> --
> >>>> --
> >>>> Valkai Jozsef
> >>>> +36 70 36 28 147
> >>>> vjozsef at valkai.net
> >>>> lat: +47.30.43.94
> >>>> lon: +19.9.9.39
> >>>>
> >>>>
> >>>> 2016. február 1. 14:56 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
> >>>>
> >>>> Felhívom a figyelmet a Főkétüsz ügyfélszolgálat weboldalra. Minden
> létező
> >>>>> kirendeltségnek egy közös telefonszáma van, azt felhívod, nyomkodod a
> >>>>> menüpontokat, ha szerencséd van, találsz olyat, amit humanoid vesz
> fel.
> >>>>>
> >>>> Az
> >>>>
> >>>>> azt mondja, kapcsolja a kirendeltséget, ott párat csörög a telefon,
> nem
> >>>>> veszik fel, és bont a vonal.
> >>>>> Ez pedig az ügyfélfogadási rend:
> >>>>>
> >>>>> *Kirendeltségek félfogadási rendje:*
> >>>>> Hétfő: 14.00-15.00
> >>>>> Kedd: 7.00-9.00
> >>>>> Csütörtök: 7.00-9.00
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> http://kemenysepro.hu/szolgaltatasok/ugyfelkapcsolat/kirendeltsegek/
> >>>>>
> >>>>> Kafka összetenné a két kezét egy ilyen témáért, ami nálunk teljesen
> >>>>> mindennapos.
> >>>>>
> >>>>> Tudom, tudom, nem illik problémákról írni, mert akkor rögtön
> >>>>> búvalbaszott
> >>>>> pesszimista szerencsétlen vagy. Így azt nem írom, hogy ez jó-e így,
> vagy
> >>>>> rossz, mindenki el tudja dönteni maga.
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> Gábor
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> 2016.02.01. 14:47 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
> >>>>>
> >>>>> Irj egy levelet nekik termeszetesen tertivevennyel hogy gazdagitsuk a
> >>>>>> postat es talan valaszolnak 30 napon belul. Na az lesz hivatalos
> >>>>>> allasfoglalas.
> >>>>>>
> >>>>>> Az ilyen "nem tudom" tipusu telefonbeszelgetesek alt. azt jelentik
> hogy
> >>>>>> "hagyja ma, szarok bele".
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list