[elektro-etc] Kémény

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Feb 2 09:46:32 CET 2016


Nálunk is az van, hogy naponta d.e. és d.u. 1-1 órát "tart nyitva" a
HR, pedig ott vannak hatan-nyolcan egyfolytában. Olyankor is csak az
egyikük ül ki a bejárat melletti asztalhoz, és akkor neki csak az a
dolga, hogy fogadja a dolgozókat.

Nem annyira jó ám, ha az embert percenként rángatják ki a dolgából,
amit csinál éppen. Ugyanakkor a heti 5 óra egy kétmilliós városhoz...
Enyhén szólva röhejesnek tartom, bár csak érzésre, mivel konkrét infóm
nincs róla, hogy hányan próbálnának ügyintézni. Abból kiindulva, hogy
annak idején a lakásfelújításkor nekünk mit kellett a kéményészek után
szaladgálni, és hogy úgy sikerült két hét alatt három vizitből
megúszni, hogy volt ott egy jó ismerős, aki beajánlott a megfelelő
embernek, nem gondolom, hogy a heti 5 óra ne lenne csúcsra járatva, és
ne kellene bőven több.

Best regards,
Andy

Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. február 2. 9:07):
> Ráadásul: heti 5 órát dolgoznak az ügyfélszolgálatosok? Biztosan nem.
> Gondolom van más dolguk egyébként, csak "mellékes" tevékenység az
> ügyfélszolgálat. Tehát ott vannak napi 8 órát.
> Ha így van, miért nem lehet folyamatosan nyitva? Ha becsenget valaki,
> odajön egy lány és ha végzett, megy vissza a dolgára.
> Ki
> 2016. febr. 1. du. 4:55 ezt írta ("Acs Gabor" <levlista at e8e.eu>):
>
>> A kétmilliós városban?
>>
>>
>> Gábor
>>
>> 2016.02.01. 16:39 keltezéssel, lista mail írta:
>>
>>> Az ügyfelek számát tekintve elég.
>>>
>>>
>>> 2016. február 1. 15:08 Jozsef Valkai írta, <vjozsef at valkai.net>:
>>>
>>> HEheheheee, ezen a nyitvatartason jot rohogtem. :D
>>>>
>>>> --
>>>> --
>>>> Valkai Jozsef
>>>> +36 70 36 28 147
>>>> vjozsef at valkai.net
>>>> lat: +47.30.43.94
>>>> lon: +19.9.9.39
>>>>
>>>>
>>>> 2016. február 1. 14:56 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>
>>>> Felhívom a figyelmet a Főkétüsz ügyfélszolgálat weboldalra. Minden létező
>>>>> kirendeltségnek egy közös telefonszáma van, azt felhívod, nyomkodod a
>>>>> menüpontokat, ha szerencséd van, találsz olyat, amit humanoid vesz fel.
>>>>>
>>>> Az
>>>>
>>>>> azt mondja, kapcsolja a kirendeltséget, ott párat csörög a telefon, nem
>>>>> veszik fel, és bont a vonal.
>>>>> Ez pedig az ügyfélfogadási rend:
>>>>>
>>>>> *Kirendeltségek félfogadási rendje:*
>>>>> Hétfő: 14.00-15.00
>>>>> Kedd: 7.00-9.00
>>>>> Csütörtök: 7.00-9.00
>>>>>
>>>>>
>>>>> http://kemenysepro.hu/szolgaltatasok/ugyfelkapcsolat/kirendeltsegek/
>>>>>
>>>>> Kafka összetenné a két kezét egy ilyen témáért, ami nálunk teljesen
>>>>> mindennapos.
>>>>>
>>>>> Tudom, tudom, nem illik problémákról írni, mert akkor rögtön
>>>>> búvalbaszott
>>>>> pesszimista szerencsétlen vagy. Így azt nem írom, hogy ez jó-e így, vagy
>>>>> rossz, mindenki el tudja dönteni maga.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2016.02.01. 14:47 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
>>>>>
>>>>> Irj egy levelet nekik termeszetesen tertivevennyel hogy gazdagitsuk a
>>>>>> postat es talan valaszolnak 30 napon belul. Na az lesz hivatalos
>>>>>> allasfoglalas.
>>>>>>
>>>>>> Az ilyen "nem tudom" tipusu telefonbeszelgetesek alt. azt jelentik hogy
>>>>>> "hagyja ma, szarok bele".
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list