[elektro-etc] Kémény

lista mail jappofan at gmail.com
Tue Feb 2 13:51:13 CET 2016


Soha nem növelte egyszer sem az árat, az hogy a "szaki" intézte az ügyeimet.

Ahogy a villany vagy víz/csatorna ügyekben sem.
Sem autó átíráskor, sem műszaki vizsgakor... nem bajlódok magam a dologgal.
Sőt biztosítási ügyekben sem pl.

Az ügyintézés is része a szaki feladatainak ezekben a témákban, benne van a
vállalási árban.
(egyébként akkor sem lesz olcsóbb, ha nem kéred a szolgáltatás ezen részét,
sőt)

Mert ez egy SZOLGÁLTATÁS az ezekkel foglalkozó szakik részéről, amivel én
szoktam is élni.
..és csak csodálkozom azokon akik, azt hiszik, hogy ők rutin és ismeret
nélkül olcsóbban/jobban megoldják.

Avagy tudni kell, hogy mely ügyek vannak úgy kitalálva, hogy azt nem az
érintett maga szokta barkácsolni.

----------

Szerintem kár szidni a bürökráciát ez ügyben.
Tapasztalják, hogy az ügyek zömét úgyis a rutinos, felkészülten ügyet
intéző szakik intézik náluk.
Akik tudják mi-merre-hányméter, nem kell külön ellenőrizni, hogy jó-e amit
akarnak, stb.

Ezeket, fogadják a munkaidő nagy részében.
Legszívesebben szóba sem állnának az egyéni próbálkozókkal.
(jobb is lenne tán)

Azonban mivel vannak egyéni ügyintézők, hát kell valamennyi ügyfélfogadási
idő, amikor bárki beeshet.

pl. napelem terv+engedély ügyben sem jut eszembe a DÉMASZ-al bajlódni.
Pedig az is intézhető egyéniben is...

















2016. február 2. 10:28 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:

> Ismét csak minősítgetéssel lehet bármihez is hozzászólni.
>
> Tudod mit? Az ilyen vélemények miatt működik olyan kiválóan ez a nagy
> büdös lehúzós kártyavár.
> Pont te szoktál az önállóság, öntudatosság mellett, dolgozgatás
> balfaszkodás ellen felszólalni. Ez a rendszer, hogy kihívsz egy tervezőt,
> vagy kéményest, rögtön fél milkáról indul a számláló, pont az ilyen
> nagymenő, lusta hozzáállásnak köszönhető. Kéz kezet mos, mindenki jól jár,
> a Főkétüsz bunkósága a tervezők és a szakik megélhetésének kulcsa. Ezt csak
> megágyazza, hogy ha a Katasztrófavédelem, meg az Önkormányzat olyan
> emberekkel van feltöltve, akiknek elemi szinten sincsenek fogalmaik a
> kéményekről.
>
> Nem ügyfélszolgálati időben intézik. smiley. Hát ez tényleg kurvára
> vicces, hogy nekik van hátsó bejárat, és aki nem akar ezeknek tejelni, az a
> balek, és csak szopjon, megérdemli. Csodálatos.
>
> Ha az ilyen rendszerekkel elégedett vagy, és jól szórakozol azokon, akik
> rendesen intéznék az ügyeiket, és jó sok van ilyen gondolkodásúból a mi
> országunkban, értem is, miért így mennek a dolgok.
>
> Ja, persze, tudom, ha beállunk szépen vigyorogva ezeknek a seggarcoknak
> tolni a szekerét, azzal a saját nyugalmunkat, békességünket, egyszóval
> jólétünket biztosítjuk, halleluja!
>
> Részemről csak egy újabb strigula a listán, hogy el ne felejtsem, miért
> kell a lehető legmesszebb menekülni ebből a büdös, rohadó posványból.
>
> Gábor
>
> 2016.02.02. 10:14 keltezéssel, lista mail írta:
>
>> Ahogy az imént PI rámutatott...
>>
>> Nem a "lakosság"-nak kéne oda bemászkálni, hanem a bejáratott szakinak.
>>
>> A kémény ügyeket két szaki intézi
>> - a kéményépítő-javító cég embere
>> - a tervező
>>
>> Még emberrel nem találkoztam, aki maga intézte volna, mert minek?!
>> Önkínzásnak...?
>>
>> A szakik viszont nem ügyfélszolgálati időben intézik :-)
>>
>> Az ügyfélszolgálat az önkínzó balekoknak van.
>>
>>
>> 2016. február 2. 9:46 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>>
>> Nálunk is az van, hogy naponta d.e. és d.u. 1-1 órát "tart nyitva" a
>>> HR, pedig ott vannak hatan-nyolcan egyfolytában. Olyankor is csak az
>>> egyikük ül ki a bejárat melletti asztalhoz, és akkor neki csak az a
>>> dolga, hogy fogadja a dolgozókat.
>>>
>>> Nem annyira jó ám, ha az embert percenként rángatják ki a dolgából,
>>> amit csinál éppen. Ugyanakkor a heti 5 óra egy kétmilliós városhoz...
>>> Enyhén szólva röhejesnek tartom, bár csak érzésre, mivel konkrét infóm
>>> nincs róla, hogy hányan próbálnának ügyintézni. Abból kiindulva, hogy
>>> annak idején a lakásfelújításkor nekünk mit kellett a kéményészek után
>>> szaladgálni, és hogy úgy sikerült két hét alatt három vizitből
>>> megúszni, hogy volt ott egy jó ismerős, aki beajánlott a megfelelő
>>> embernek, nem gondolom, hogy a heti 5 óra ne lenne csúcsra járatva, és
>>> ne kellene bőven több.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. február 2. 9:07):
>>>
>>>> Ráadásul: heti 5 órát dolgoznak az ügyfélszolgálatosok? Biztosan nem.
>>>> Gondolom van más dolguk egyébként, csak "mellékes" tevékenység az
>>>> ügyfélszolgálat. Tehát ott vannak napi 8 órát.
>>>> Ha így van, miért nem lehet folyamatosan nyitva? Ha becsenget valaki,
>>>> odajön egy lány és ha végzett, megy vissza a dolgára.
>>>> Ki
>>>> 2016. febr. 1. du. 4:55 ezt írta ("Acs Gabor" <levlista at e8e.eu>):
>>>>
>>>> A kétmilliós városban?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>> 2016.02.01. 16:39 keltezéssel, lista mail írta:
>>>>>
>>>>> Az ügyfelek számát tekintve elég.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2016. február 1. 15:08 Jozsef Valkai írta, <vjozsef at valkai.net>:
>>>>>>
>>>>>> HEheheheee, ezen a nyitvatartason jot rohogtem. :D
>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> --
>>>>>>> Valkai Jozsef
>>>>>>> +36 70 36 28 147
>>>>>>> vjozsef at valkai.net
>>>>>>> lat: +47.30.43.94
>>>>>>> lon: +19.9.9.39
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2016. február 1. 14:56 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>
>>>>>>> Felhívom a figyelmet a Főkétüsz ügyfélszolgálat weboldalra. Minden
>>>>>>>
>>>>>> létező
>>>
>>>> kirendeltségnek egy közös telefonszáma van, azt felhívod, nyomkodod a
>>>>>>>> menüpontokat, ha szerencséd van, találsz olyat, amit humanoid vesz
>>>>>>>>
>>>>>>> fel.
>>>
>>>> Az
>>>>>>>
>>>>>>> azt mondja, kapcsolja a kirendeltséget, ott párat csörög a telefon,
>>>>>>>>
>>>>>>> nem
>>>
>>>> veszik fel, és bont a vonal.
>>>>>>>> Ez pedig az ügyfélfogadási rend:
>>>>>>>>
>>>>>>>> *Kirendeltségek félfogadási rendje:*
>>>>>>>> Hétfő: 14.00-15.00
>>>>>>>> Kedd: 7.00-9.00
>>>>>>>> Csütörtök: 7.00-9.00
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> http://kemenysepro.hu/szolgaltatasok/ugyfelkapcsolat/kirendeltsegek/
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kafka összetenné a két kezét egy ilyen témáért, ami nálunk teljesen
>>>>>>>> mindennapos.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Tudom, tudom, nem illik problémákról írni, mert akkor rögtön
>>>>>>>> búvalbaszott
>>>>>>>> pesszimista szerencsétlen vagy. Így azt nem írom, hogy ez jó-e így,
>>>>>>>>
>>>>>>> vagy
>>>
>>>> rossz, mindenki el tudja dönteni maga.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2016.02.01. 14:47 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>> Irj egy levelet nekik termeszetesen tertivevennyel hogy gazdagitsuk
>>>>>>>> a
>>>>>>>>
>>>>>>>>> postat es talan valaszolnak 30 napon belul. Na az lesz hivatalos
>>>>>>>>> allasfoglalas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Az ilyen "nem tudom" tipusu telefonbeszelgetesek alt. azt jelentik
>>>>>>>>>
>>>>>>>> hogy
>>>
>>>> "hagyja ma, szarok bele".
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list