[elektro-etc] UKmagyar

Zsolt zsoltlevlistalaptop at gmail.com
Fri Apr 15 10:44:55 CEST 2016


90%
4 admin 5-6fizikai, éves
igen
ő csak a rallyval foglalkozik, meg engem ellenőriz

Zsolt


> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On
> Behalf Of Acs Gabor
> Sent: Friday, April 15, 2016 10:36 AM
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> 
> Arra gondoltam, hogy napi 8 órát bent vannak, persze, csak mennyi ebből a
> valóban kiszámlázható munkaóra?
> 
> Hány alkalmazott tudja összekalapálni ezt a 195M bevételt? (Éves, ugye?)
> 
> És a 45M haszon mit jelent? Minden bér, adó stb. után ez az éves osztalék
> bruttója?
> 
> És a tulaj mit csinál ebben az egész bizniszben? Csak Téged kell irányítania,
> vagy még ennyit sem, ő csak a tőkét adja, és minden másról Te gondoskodsz?
> 
> ...nem a vállalkozásotokban akarok vájkálni, csak úgy általánosságban
> érdekelnek ezek a részletek.
> 
> 
> Gábor
> 
> 2016.04.15. 10:26 keltezéssel, Zsolt írta:
> > Nem nagyon tudok több óradíjat adni.
> > Jelenleg 8 órát dolgoznak.
> > Nem egészen reálisak. kell az alkatrész haszonból is a fizetésekre.
> > Megéri vagy nem? 195M bevételből 45 a haszon. Nem az én hasznom. Én csak
> ügyvezetek. Tudnék jobban keresni, de nem a pénz a minden. Bejárásom ideje,
> munkaidőm hossza, helyi érdekességek (rally csapatunk van, több rallyautónk
> amiket bérbeadunk, ma indulunk argentinába a világbajnokságra), kényelmem,
> leterheltségem. Márkafüggetlen szervizt nem nyitnék saját pénzből jelenleg.
> Eddig viszont jó volt. A válság alatt hasított a cégünk. Most váltani kellene
> márkaszervizre, de a tulajdonos nem akar belevágni. Így tönkre fog menni a
> szerviz. Pedig nagyon jól körbejártam a lehetőséget. Még magánpénzből is
> nyitnék, ha lenne segítségem. Kicsit belefáradtam, abba, hogy mindent egyedül
> kell megoldanom.
> >
> > Zsolt
> >
> >> -----Original Message-----
> >> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On
> >> Behalf Of Acs Gabor
> >> Sent: Friday, April 15, 2016 10:02 AM
> >> To: elektro-etc at tesla.hu
> >> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> >>
> >> Szóval ha abból indulunk ki, hogy deklaráltan tisztességes vállalkozásról
> >> beszélünk, aki ad számlát, és nem a csatornába önti az olajat, nem tudom,
> >> ilyen óradíj mellett hogyan tudna több fizetést adni egy alkalmazottnak.
> >>
> >> És akkor ilyen óradíj mellett mennyi órát tudsz dolgoztatni egy szerelőt?
> >> Összejön a 150 óra havonta?
> >>
> >> Az 5000-es óradíjból van 10% hasznod, kifizetsz mondjuk 10%-ot a szerviz
> >> rezsijére, 10%-ot adminisztrációra, 10-et céges adóra, marad 3eFt, azt
> >> megszorzod a 150-nel, rontod 45% személy utáni adóval, meg is kapod a kb.
> 250
> >> nettót.
> >>
> >> Ezek a számok reálisak?
> >>
> >> Mert akkor nem találom a rést a pajzson, hogyan lehetne nem banánnal nem
> >> majmot fogni.
> >>
> >> ...és akkor kerestél saját magad egy munkavállalón havi 50 ezret, nem is
> >> tudom, megéri-e ennyiért idegeskedni, görcsölni egy ilyen vállalkozással.
> Oké,
> >> van még haszon az alkatrészeken, viszont van veszteség a táppénzen,
> >> szabadságon, kártérítésen, szerintem nagyjából stimmelhet a havi 50/ember.
> >>
> >>
> >> Gábor
> >>
> >> 2016.04.15. 9:34 keltezéssel, Zsolt írta:
> >>> Mi nem nagyon hirdetjük magunkat, mert főként nagyobb cégeknek dolgozunk
> >> (nagy mobilszolgáltató, nagy drogérialánc, nagy internetszolgáltató,
> >> önkormányzat), ott meg erős a nyomás az olcsóság felé. 5000Ft sincs meg
> mindig
> >> a flottáknál. Magánembereknek 6000Ft körül. A rendőrségi javítási tendert
> >> például 2800Ft-os (nincs elírás) áron nyerte a porsche. Persze nem cserélik
> az
> >> olajat, hanem csak utána öntenek, mindent cserélnek viszont papíron.
> >>> Jelenleg egyáltalán nem jelentkeznek munkavállalók, sem a mi sem a
> >> környékbeli szervizekbe (Budaörs). Ezért az ártárgyalásig nem jutunk el.
> >> 250eFt is adnék, ha jönne normális szaki. Ha mész az autópályán balaton
> fele,
> >> akkor pl a BMW szeriz kerítésén már olyan molinó van kihelyezve, hogy
> >> munkatársakat felveszünk. Érted, nem szerelő, vagy lakatos, vagy admin,
> mert
> >> mindenből hiány van.
> >>> Sokkal több autó tudnék behozni, ha megbízható és nagyobb szakembergárdám
> >> lenne.
> >>> Zsolt
> >>>
> >>>> -----Original Message-----
> >>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> >>>> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Acs Gabor
> >>>> Sent: Friday, April 15, 2016 9:24 AM
> >>>> To: elektro-etc at tesla.hu
> >>>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> >>>>
> >>>> És mennyi nálatok a rezsióradíj? 5, 10, vagy 15?
> >>>>
> >>>> Mert egyikből tudnál nagyobb fizetést is adni, másikból nem.
> >>>>
> >>>> Illetve kérdés, hogy ha adnál 300 nettót, vagy 400-at a munkásnak, az
> >>>> ahhoz tartozó óradíjjal lenne-e annyi kuncsaftod, amivel teljesül a
> >>>> dolgozó 150 órás kihasználtsága.
> >>>> Gondolom bármilyen területen a 150 órás kihasználtsághoz az tartozik,
> >>>> hogy ha időpontot kér valaki, csak egy hét múlvára kapjon.
> >>>>
> >>>> Gábor
> >>>>
> >>>> 2016.04.15. 9:15 keltezéssel, Zsolt írta:
> >>>>> Szia!
> >>>>>
> >>>>> A Porsche Budában a szerelők 140-160eFt nettót kapnak.
> >>>>> Elégedetlenek, de még
> >>>> ott dolgoznak. Itt a környéken nem fizetnek ennél többet, de
> >>>> jellemzően ennyit sem (TOYOTA, OPEL, BOSCH CAR) , és ez biztos.
> >>>> Szerintem nem rossz fizu a 200eFt. Nekem több mérnök ismerősöm,
> >>>> 400-500eFt-ot keres (BOSCH, Knorr- Bremse).
> >>>>> Lehet más világban élek???
> >>>>>
> >>>>> Zsolt
> >>>>>
> >>>>>> -----Original Message-----
> >>>>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> >>>>>> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Kaczmarek Edvárd
> >>>>>> Sent: Thursday, April 14, 2016 11:23 AM
> >>>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
> >>>>>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> >>>>>>
> >>>>>> Nettó 200? Ha banánnal fizetsz, ne csodálkozz, hogy csak majmok
> >>>>>> jelentkeznek az állásra.
> >>>>>>
> >>>>>> Ed
> >>>>>>
> >>>>>> Sent from a tamagotchi
> >>>>>>
> >>>>>> On April 14, 2016 10:17:11 AM CEST, Zsolt
> >>>>>> <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>
> >>>>>> wrote:
> >>>>>>> Nem tudom mennyien mentek el dolgozni, de az biztos, hogy az itt
> >>>>>>> (Budakeszi telephely) működő autószervizünk szinte állandó
> >>>>>>> emberhiánnyal küzd. Nem találok autószerelőt, karosszéria
> >>>>>>> lakatost, értelmes munkafelvevőt, és normális adminisztratív
> >>>>>>> munkatársat, de még elfogadhatóan dolgozó telepőrt sem. Két éve
> >>>>>>> folyamatosan kínálok állást a honlapunkon (trt.hu), ingyenes
> >>>>>>> álláskereső portálokon, es fizetősökön is. Több százezer forintot
> >>>>>>> költöttem álláshirdetésre, de nem volt nagy értelme, mert alig
> >>>>>>> jelentkeztek, akik meg igen azok teljesen alkalmatlannak tűntek a
> >>>>>>> megpályázott feladatra. Pedig korrekt cég vagyunk, jó fizetéseket
> >>>>>>> adok (szerelő, lakatos 200nettó felett), időben fizetek, és azért
> >>>>>>> nem alkalmazok teljesítménybért, hogy ne legyen nyomás a
> >>>>>>> munkavállalókon. Lassan bezárhatom a céget a munkaerő hiány miatt,
> >>>>>>> pedig elég nagy partnereink vannak. Szóval az biztos, hogy nagy
> >> problémák vannak a munkaerő fronton, kis hazánkban.
> >>>>>>> Zsolt
> >>>>>>>
> >>>>>>>> -----Original Message-----
> >>>>>>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> >>>>>>> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On
> >>>>>>>> Behalf Of Xorn
> >>>>>>>> Sent: Thursday, April 14, 2016 9:01 AM
> >>>>>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
> >>>>>>>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Én inkább azt mondanám, hogy nem működik. Magyarországon elég
> >>>>>>>> sokan
> >>>>>>> vannak,
> >>>>>>>> akik szívesen dolgoznának részmunkaidőben, de gyakorlatilag
> >>>>>>> esélytelen ilyen
> >>>>>>>> állást találni.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Több ismerős is van, aki azért nem ment el a gyerekek
> >>>>>>>> nagyobbacska
> >>>>>>> korában
> >>>>>>>> anyaként dolgozni, mert nem akart főállást vállalni, hogy a
> >>>>>>>> gyereket bezsuppolja délutánra a napközibe (szerencsére
> >>>>>>>> megtehetik a férjük
> >>>>>>> keresete
> >>>>>>>> mellett).
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Nem tudom, hogy ez honnan ered, de a részmunkaidőnek
> >>>>>>>> gyakorlatilag
> >>>>>>> nincs
> >>>>>>>> hagyománya .hu. Talán onnan, hogy anno az addig otthon dolgozó
> >>>>>>> anyákból
> >>>>>>>> teljesértékű munkaerőt faragtak átmenet nélkül a szocializmusban,
> >>>>>>>> a
> >>>>>>> kétkeresős
> >>>>>>>> családmodell két teljes állású keresőt jelentett, alternatíva és
> >>>>>>> lazítás
> >>>>>>>> nélkül?
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Best regards,
> >>>>>>>> Andy
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. április 14. 8:25):
> >>>>>>>>>> Ezt majd KJ kifejti, eleg jo ebben.
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Azert szvsz nem olyan egyszeru, es az emelessel menne az orszag
> >>>>>>> fele
> >>>>>>>>>> reszmunkaidobe, h ne kelljen realizalni az emelest. Anno ezen
> >>>>>>>>>> ment
> >>>>>>> a
> >>>>>>>>>> nyavajgas, h megsem jo az az emeles. Nekunk semmi sem jo, nna
> >>>>>>>>>> :)
> >>>>>>>>> Persze, volt nyavalygás _előtte_, de az emelés után kiderült,
> >>>>>>>>> hogy
> >>>>>>> káros
> >>>>>>>> mellékhatások nélkül lement és a károgók elhallgattak. Ebbe a
> >>>>>>> részmunkaidős
> >>>>>>>> menekülésben meg nem hiszek, ez csak igen-igen rövid távon működik..
> >>>>>>>>>> Arnold
> >>>>>>>>>> Sent from my iPhone
> >>>>>>>>> KI
> >>>>>>>>>
> >>>
> >



More information about the Elektro-etc mailing list