[elektro-etc] UKmagyar
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Fri Apr 15 10:35:42 CEST 2016
Arra gondoltam, hogy napi 8 órát bent vannak, persze, csak mennyi ebből
a valóban kiszámlázható munkaóra?
Hány alkalmazott tudja összekalapálni ezt a 195M bevételt? (Éves, ugye?)
És a 45M haszon mit jelent? Minden bér, adó stb. után ez az éves
osztalék bruttója?
És a tulaj mit csinál ebben az egész bizniszben? Csak Téged kell
irányítania, vagy még ennyit sem, ő csak a tőkét adja, és minden másról
Te gondoskodsz?
...nem a vállalkozásotokban akarok vájkálni, csak úgy általánosságban
érdekelnek ezek a részletek.
Gábor
2016.04.15. 10:26 keltezéssel, Zsolt írta:
> Nem nagyon tudok több óradíjat adni.
> Jelenleg 8 órát dolgoznak.
> Nem egészen reálisak. kell az alkatrész haszonból is a fizetésekre.
> Megéri vagy nem? 195M bevételből 45 a haszon. Nem az én hasznom. Én csak ügyvezetek. Tudnék jobban keresni, de nem a pénz a minden. Bejárásom ideje, munkaidőm hossza, helyi érdekességek (rally csapatunk van, több rallyautónk amiket bérbeadunk, ma indulunk argentinába a világbajnokságra), kényelmem, leterheltségem. Márkafüggetlen szervizt nem nyitnék saját pénzből jelenleg. Eddig viszont jó volt. A válság alatt hasított a cégünk. Most váltani kellene márkaszervizre, de a tulajdonos nem akar belevágni. Így tönkre fog menni a szerviz. Pedig nagyon jól körbejártam a lehetőséget. Még magánpénzből is nyitnék, ha lenne segítségem. Kicsit belefáradtam, abba, hogy mindent egyedül kell megoldanom.
>
> Zsolt
>
>> -----Original Message-----
>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On
>> Behalf Of Acs Gabor
>> Sent: Friday, April 15, 2016 10:02 AM
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
>>
>> Szóval ha abból indulunk ki, hogy deklaráltan tisztességes vállalkozásról
>> beszélünk, aki ad számlát, és nem a csatornába önti az olajat, nem tudom,
>> ilyen óradíj mellett hogyan tudna több fizetést adni egy alkalmazottnak.
>>
>> És akkor ilyen óradíj mellett mennyi órát tudsz dolgoztatni egy szerelőt?
>> Összejön a 150 óra havonta?
>>
>> Az 5000-es óradíjból van 10% hasznod, kifizetsz mondjuk 10%-ot a szerviz
>> rezsijére, 10%-ot adminisztrációra, 10-et céges adóra, marad 3eFt, azt
>> megszorzod a 150-nel, rontod 45% személy utáni adóval, meg is kapod a kb. 250
>> nettót.
>>
>> Ezek a számok reálisak?
>>
>> Mert akkor nem találom a rést a pajzson, hogyan lehetne nem banánnal nem
>> majmot fogni.
>>
>> ...és akkor kerestél saját magad egy munkavállalón havi 50 ezret, nem is
>> tudom, megéri-e ennyiért idegeskedni, görcsölni egy ilyen vállalkozással. Oké,
>> van még haszon az alkatrészeken, viszont van veszteség a táppénzen,
>> szabadságon, kártérítésen, szerintem nagyjából stimmelhet a havi 50/ember.
>>
>>
>> Gábor
>>
>> 2016.04.15. 9:34 keltezéssel, Zsolt írta:
>>> Mi nem nagyon hirdetjük magunkat, mert főként nagyobb cégeknek dolgozunk
>> (nagy mobilszolgáltató, nagy drogérialánc, nagy internetszolgáltató,
>> önkormányzat), ott meg erős a nyomás az olcsóság felé. 5000Ft sincs meg mindig
>> a flottáknál. Magánembereknek 6000Ft körül. A rendőrségi javítási tendert
>> például 2800Ft-os (nincs elírás) áron nyerte a porsche. Persze nem cserélik az
>> olajat, hanem csak utána öntenek, mindent cserélnek viszont papíron.
>>> Jelenleg egyáltalán nem jelentkeznek munkavállalók, sem a mi sem a
>> környékbeli szervizekbe (Budaörs). Ezért az ártárgyalásig nem jutunk el.
>> 250eFt is adnék, ha jönne normális szaki. Ha mész az autópályán balaton fele,
>> akkor pl a BMW szeriz kerítésén már olyan molinó van kihelyezve, hogy
>> munkatársakat felveszünk. Érted, nem szerelő, vagy lakatos, vagy admin, mert
>> mindenből hiány van.
>>> Sokkal több autó tudnék behozni, ha megbízható és nagyobb szakembergárdám
>> lenne.
>>> Zsolt
>>>
>>>> -----Original Message-----
>>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
>>>> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Acs Gabor
>>>> Sent: Friday, April 15, 2016 9:24 AM
>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
>>>>
>>>> És mennyi nálatok a rezsióradíj? 5, 10, vagy 15?
>>>>
>>>> Mert egyikből tudnál nagyobb fizetést is adni, másikból nem.
>>>>
>>>> Illetve kérdés, hogy ha adnál 300 nettót, vagy 400-at a munkásnak, az
>>>> ahhoz tartozó óradíjjal lenne-e annyi kuncsaftod, amivel teljesül a
>>>> dolgozó 150 órás kihasználtsága.
>>>> Gondolom bármilyen területen a 150 órás kihasználtsághoz az tartozik,
>>>> hogy ha időpontot kér valaki, csak egy hét múlvára kapjon.
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2016.04.15. 9:15 keltezéssel, Zsolt írta:
>>>>> Szia!
>>>>>
>>>>> A Porsche Budában a szerelők 140-160eFt nettót kapnak.
>>>>> Elégedetlenek, de még
>>>> ott dolgoznak. Itt a környéken nem fizetnek ennél többet, de
>>>> jellemzően ennyit sem (TOYOTA, OPEL, BOSCH CAR) , és ez biztos.
>>>> Szerintem nem rossz fizu a 200eFt. Nekem több mérnök ismerősöm,
>>>> 400-500eFt-ot keres (BOSCH, Knorr- Bremse).
>>>>> Lehet más világban élek???
>>>>>
>>>>> Zsolt
>>>>>
>>>>>> -----Original Message-----
>>>>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
>>>>>> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Kaczmarek Edvárd
>>>>>> Sent: Thursday, April 14, 2016 11:23 AM
>>>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>>>>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
>>>>>>
>>>>>> Nettó 200? Ha banánnal fizetsz, ne csodálkozz, hogy csak majmok
>>>>>> jelentkeznek az állásra.
>>>>>>
>>>>>> Ed
>>>>>>
>>>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>>>
>>>>>> On April 14, 2016 10:17:11 AM CEST, Zsolt
>>>>>> <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>
>>>>>> wrote:
>>>>>>> Nem tudom mennyien mentek el dolgozni, de az biztos, hogy az itt
>>>>>>> (Budakeszi telephely) működő autószervizünk szinte állandó
>>>>>>> emberhiánnyal küzd. Nem találok autószerelőt, karosszéria
>>>>>>> lakatost, értelmes munkafelvevőt, és normális adminisztratív
>>>>>>> munkatársat, de még elfogadhatóan dolgozó telepőrt sem. Két éve
>>>>>>> folyamatosan kínálok állást a honlapunkon (trt.hu), ingyenes
>>>>>>> álláskereső portálokon, es fizetősökön is. Több százezer forintot
>>>>>>> költöttem álláshirdetésre, de nem volt nagy értelme, mert alig
>>>>>>> jelentkeztek, akik meg igen azok teljesen alkalmatlannak tűntek a
>>>>>>> megpályázott feladatra. Pedig korrekt cég vagyunk, jó fizetéseket
>>>>>>> adok (szerelő, lakatos 200nettó felett), időben fizetek, és azért
>>>>>>> nem alkalmazok teljesítménybért, hogy ne legyen nyomás a
>>>>>>> munkavállalókon. Lassan bezárhatom a céget a munkaerő hiány miatt,
>>>>>>> pedig elég nagy partnereink vannak. Szóval az biztos, hogy nagy
>> problémák vannak a munkaerő fronton, kis hazánkban.
>>>>>>> Zsolt
>>>>>>>
>>>>>>>> -----Original Message-----
>>>>>>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
>>>>>>> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On
>>>>>>>> Behalf Of Xorn
>>>>>>>> Sent: Thursday, April 14, 2016 9:01 AM
>>>>>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>>>>>>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
>>>>>>>>
>>>>>>>> Én inkább azt mondanám, hogy nem működik. Magyarországon elég
>>>>>>>> sokan
>>>>>>> vannak,
>>>>>>>> akik szívesen dolgoznának részmunkaidőben, de gyakorlatilag
>>>>>>> esélytelen ilyen
>>>>>>>> állást találni.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Több ismerős is van, aki azért nem ment el a gyerekek
>>>>>>>> nagyobbacska
>>>>>>> korában
>>>>>>>> anyaként dolgozni, mert nem akart főállást vállalni, hogy a
>>>>>>>> gyereket bezsuppolja délutánra a napközibe (szerencsére
>>>>>>>> megtehetik a férjük
>>>>>>> keresete
>>>>>>>> mellett).
>>>>>>>>
>>>>>>>> Nem tudom, hogy ez honnan ered, de a részmunkaidőnek
>>>>>>>> gyakorlatilag
>>>>>>> nincs
>>>>>>>> hagyománya .hu. Talán onnan, hogy anno az addig otthon dolgozó
>>>>>>> anyákból
>>>>>>>> teljesértékű munkaerőt faragtak átmenet nélkül a szocializmusban,
>>>>>>>> a
>>>>>>> kétkeresős
>>>>>>>> családmodell két teljes állású keresőt jelentett, alternatíva és
>>>>>>> lazítás
>>>>>>>> nélkül?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. április 14. 8:25):
>>>>>>>>>> Ezt majd KJ kifejti, eleg jo ebben.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Azert szvsz nem olyan egyszeru, es az emelessel menne az orszag
>>>>>>> fele
>>>>>>>>>> reszmunkaidobe, h ne kelljen realizalni az emelest. Anno ezen
>>>>>>>>>> ment
>>>>>>> a
>>>>>>>>>> nyavajgas, h megsem jo az az emeles. Nekunk semmi sem jo, nna
>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>> Persze, volt nyavalygás _előtte_, de az emelés után kiderült,
>>>>>>>>> hogy
>>>>>>> káros
>>>>>>>> mellékhatások nélkül lement és a károgók elhallgattak. Ebbe a
>>>>>>> részmunkaidős
>>>>>>>> menekülésben meg nem hiszek, ez csak igen-igen rövid távon működik..
>>>>>>>>>> Arnold
>>>>>>>>>> Sent from my iPhone
>>>>>>>>> KI
>>>>>>>>>
>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list