[elektro-etc] UKmagyar
Zsolt
zsoltlevlistalaptop at gmail.com
Fri Apr 15 10:26:52 CEST 2016
Nem nagyon tudok több óradíjat adni.
Jelenleg 8 órát dolgoznak.
Nem egészen reálisak. kell az alkatrész haszonból is a fizetésekre.
Megéri vagy nem? 195M bevételből 45 a haszon. Nem az én hasznom. Én csak ügyvezetek. Tudnék jobban keresni, de nem a pénz a minden. Bejárásom ideje, munkaidőm hossza, helyi érdekességek (rally csapatunk van, több rallyautónk amiket bérbeadunk, ma indulunk argentinába a világbajnokságra), kényelmem, leterheltségem. Márkafüggetlen szervizt nem nyitnék saját pénzből jelenleg. Eddig viszont jó volt. A válság alatt hasított a cégünk. Most váltani kellene márkaszervizre, de a tulajdonos nem akar belevágni. Így tönkre fog menni a szerviz. Pedig nagyon jól körbejártam a lehetőséget. Még magánpénzből is nyitnék, ha lenne segítségem. Kicsit belefáradtam, abba, hogy mindent egyedül kell megoldanom.
Zsolt
> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On
> Behalf Of Acs Gabor
> Sent: Friday, April 15, 2016 10:02 AM
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
>
> Szóval ha abból indulunk ki, hogy deklaráltan tisztességes vállalkozásról
> beszélünk, aki ad számlát, és nem a csatornába önti az olajat, nem tudom,
> ilyen óradíj mellett hogyan tudna több fizetést adni egy alkalmazottnak.
>
> És akkor ilyen óradíj mellett mennyi órát tudsz dolgoztatni egy szerelőt?
> Összejön a 150 óra havonta?
>
> Az 5000-es óradíjból van 10% hasznod, kifizetsz mondjuk 10%-ot a szerviz
> rezsijére, 10%-ot adminisztrációra, 10-et céges adóra, marad 3eFt, azt
> megszorzod a 150-nel, rontod 45% személy utáni adóval, meg is kapod a kb. 250
> nettót.
>
> Ezek a számok reálisak?
>
> Mert akkor nem találom a rést a pajzson, hogyan lehetne nem banánnal nem
> majmot fogni.
>
> ...és akkor kerestél saját magad egy munkavállalón havi 50 ezret, nem is
> tudom, megéri-e ennyiért idegeskedni, görcsölni egy ilyen vállalkozással. Oké,
> van még haszon az alkatrészeken, viszont van veszteség a táppénzen,
> szabadságon, kártérítésen, szerintem nagyjából stimmelhet a havi 50/ember.
>
>
> Gábor
>
> 2016.04.15. 9:34 keltezéssel, Zsolt írta:
> > Mi nem nagyon hirdetjük magunkat, mert főként nagyobb cégeknek dolgozunk
> (nagy mobilszolgáltató, nagy drogérialánc, nagy internetszolgáltató,
> önkormányzat), ott meg erős a nyomás az olcsóság felé. 5000Ft sincs meg mindig
> a flottáknál. Magánembereknek 6000Ft körül. A rendőrségi javítási tendert
> például 2800Ft-os (nincs elírás) áron nyerte a porsche. Persze nem cserélik az
> olajat, hanem csak utána öntenek, mindent cserélnek viszont papíron.
> >
> > Jelenleg egyáltalán nem jelentkeznek munkavállalók, sem a mi sem a
> környékbeli szervizekbe (Budaörs). Ezért az ártárgyalásig nem jutunk el.
> 250eFt is adnék, ha jönne normális szaki. Ha mész az autópályán balaton fele,
> akkor pl a BMW szeriz kerítésén már olyan molinó van kihelyezve, hogy
> munkatársakat felveszünk. Érted, nem szerelő, vagy lakatos, vagy admin, mert
> mindenből hiány van.
> >
> > Sokkal több autó tudnék behozni, ha megbízható és nagyobb szakembergárdám
> lenne.
> >
> > Zsolt
> >
> >> -----Original Message-----
> >> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> >> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Acs Gabor
> >> Sent: Friday, April 15, 2016 9:24 AM
> >> To: elektro-etc at tesla.hu
> >> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> >>
> >> És mennyi nálatok a rezsióradíj? 5, 10, vagy 15?
> >>
> >> Mert egyikből tudnál nagyobb fizetést is adni, másikból nem.
> >>
> >> Illetve kérdés, hogy ha adnál 300 nettót, vagy 400-at a munkásnak, az
> >> ahhoz tartozó óradíjjal lenne-e annyi kuncsaftod, amivel teljesül a
> >> dolgozó 150 órás kihasználtsága.
> >> Gondolom bármilyen területen a 150 órás kihasználtsághoz az tartozik,
> >> hogy ha időpontot kér valaki, csak egy hét múlvára kapjon.
> >>
> >> Gábor
> >>
> >> 2016.04.15. 9:15 keltezéssel, Zsolt írta:
> >>> Szia!
> >>>
> >>> A Porsche Budában a szerelők 140-160eFt nettót kapnak.
> >>> Elégedetlenek, de még
> >> ott dolgoznak. Itt a környéken nem fizetnek ennél többet, de
> >> jellemzően ennyit sem (TOYOTA, OPEL, BOSCH CAR) , és ez biztos.
> >> Szerintem nem rossz fizu a 200eFt. Nekem több mérnök ismerősöm,
> >> 400-500eFt-ot keres (BOSCH, Knorr- Bremse).
> >>> Lehet más világban élek???
> >>>
> >>> Zsolt
> >>>
> >>>> -----Original Message-----
> >>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> >>>> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Kaczmarek Edvárd
> >>>> Sent: Thursday, April 14, 2016 11:23 AM
> >>>> To: elektro-etc at tesla.hu
> >>>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> >>>>
> >>>> Nettó 200? Ha banánnal fizetsz, ne csodálkozz, hogy csak majmok
> >>>> jelentkeznek az állásra.
> >>>>
> >>>> Ed
> >>>>
> >>>> Sent from a tamagotchi
> >>>>
> >>>> On April 14, 2016 10:17:11 AM CEST, Zsolt
> >>>> <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>
> >>>> wrote:
> >>>>> Nem tudom mennyien mentek el dolgozni, de az biztos, hogy az itt
> >>>>> (Budakeszi telephely) működő autószervizünk szinte állandó
> >>>>> emberhiánnyal küzd. Nem találok autószerelőt, karosszéria
> >>>>> lakatost, értelmes munkafelvevőt, és normális adminisztratív
> >>>>> munkatársat, de még elfogadhatóan dolgozó telepőrt sem. Két éve
> >>>>> folyamatosan kínálok állást a honlapunkon (trt.hu), ingyenes
> >>>>> álláskereső portálokon, es fizetősökön is. Több százezer forintot
> >>>>> költöttem álláshirdetésre, de nem volt nagy értelme, mert alig
> >>>>> jelentkeztek, akik meg igen azok teljesen alkalmatlannak tűntek a
> >>>>> megpályázott feladatra. Pedig korrekt cég vagyunk, jó fizetéseket
> >>>>> adok (szerelő, lakatos 200nettó felett), időben fizetek, és azért
> >>>>> nem alkalmazok teljesítménybért, hogy ne legyen nyomás a
> >>>>> munkavállalókon. Lassan bezárhatom a céget a munkaerő hiány miatt,
> >>>>> pedig elég nagy partnereink vannak. Szóval az biztos, hogy nagy
> problémák vannak a munkaerő fronton, kis hazánkban.
> >>>>> Zsolt
> >>>>>
> >>>>>> -----Original Message-----
> >>>>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> >>>>> [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu] On
> >>>>>> Behalf Of Xorn
> >>>>>> Sent: Thursday, April 14, 2016 9:01 AM
> >>>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
> >>>>>> Subject: Re: [elektro-etc] UKmagyar
> >>>>>>
> >>>>>> Én inkább azt mondanám, hogy nem működik. Magyarországon elég
> >>>>>> sokan
> >>>>> vannak,
> >>>>>> akik szívesen dolgoznának részmunkaidőben, de gyakorlatilag
> >>>>> esélytelen ilyen
> >>>>>> állást találni.
> >>>>>>
> >>>>>> Több ismerős is van, aki azért nem ment el a gyerekek
> >>>>>> nagyobbacska
> >>>>> korában
> >>>>>> anyaként dolgozni, mert nem akart főállást vállalni, hogy a
> >>>>>> gyereket bezsuppolja délutánra a napközibe (szerencsére
> >>>>>> megtehetik a férjük
> >>>>> keresete
> >>>>>> mellett).
> >>>>>>
> >>>>>> Nem tudom, hogy ez honnan ered, de a részmunkaidőnek
> >>>>>> gyakorlatilag
> >>>>> nincs
> >>>>>> hagyománya .hu. Talán onnan, hogy anno az addig otthon dolgozó
> >>>>> anyákból
> >>>>>> teljesértékű munkaerőt faragtak átmenet nélkül a szocializmusban,
> >>>>>> a
> >>>>> kétkeresős
> >>>>>> családmodell két teljes állású keresőt jelentett, alternatíva és
> >>>>> lazítás
> >>>>>> nélkül?
> >>>>>>
> >>>>>> Best regards,
> >>>>>> Andy
> >>>>>>
> >>>>>> Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. április 14. 8:25):
> >>>>>>>> Ezt majd KJ kifejti, eleg jo ebben.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Azert szvsz nem olyan egyszeru, es az emelessel menne az orszag
> >>>>> fele
> >>>>>>>> reszmunkaidobe, h ne kelljen realizalni az emelest. Anno ezen
> >>>>>>>> ment
> >>>>> a
> >>>>>>>> nyavajgas, h megsem jo az az emeles. Nekunk semmi sem jo, nna
> >>>>>>>> :)
> >>>>>>> Persze, volt nyavalygás _előtte_, de az emelés után kiderült,
> >>>>>>> hogy
> >>>>> káros
> >>>>>> mellékhatások nélkül lement és a károgók elhallgattak. Ebbe a
> >>>>> részmunkaidős
> >>>>>> menekülésben meg nem hiszek, ez csak igen-igen rövid távon működik..
> >>>>>>>> Arnold
> >>>>>>>> Sent from my iPhone
> >>>>>>> KI
> >>>>>>>
> >
> >
More information about the Elektro-etc
mailing list