[elektro-etc] VW újratöltve
Karoly Kovacs
koka55 at gmx.at
Wed Oct 14 21:36:00 CEST 2015
Na, csak megkerestem. :)
Október 5, 13:27, "Mai Fidesz+":
"Pl hany eve anyazok a vacak dizelek, es a suttyo dizelesek miatt?
(Marmint aki nem tartja karban, meg kormol stb)"
Igaz, valóban nem szó szerint azt írtad, amit én, de az értelme az volt.
De nem érdemes ezen (újra) gumicsontoznunk, valószínűleg vagy Te ittál
be vagy én. :)
Károly
Karoly Kovacs wrote:
> Most nem érek rá, de elő lehet keresni az archívumból, alig pár napja
> írtad.
> Még meg is lepődtem rajta. :)
>
> Károly
>
> Arnold Füzesi wrote:
>> En ilyet biztos nem mondtam. Vagy beittam, vagy vmi bajom lehetett :)
>>
>> De egy japan benzines pl nem kormol sok evesen sem, kipuffot meg lehet
>> nezni.
>>
>> Dizel meg a ket hetes is full retek a kipuff.
>>
>> Ocska szarok igazabol, foleg az elmult 10 evben gyartottak, nem
>> updatelni kene hanem bezuzni a francba. Kivaltkepp ha nemet.
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>>> On 14 Oct 2015, at 16:48, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> wrote:
>>>
>>> De nem is erről írtam... :)
>>> Mindössze egy példát hoztam, hogy a sw frissítés nem abba az irányba
>>> viszi előre a dolgot, amerre kellene. Erősen feltételezem, hogy az
>>> Imre által jósolt forgatókönyv fog a VW motoroknál is életbe lépni.
>>>
>>> Azt pedig már n-szer megtárgyaltuk - legutóbb még maga Arnold is
>>> megerősítette, pedig ő aztán... :) -, hogy a dízel semmivel sem
>>> "kormol" jobban, mint a modern benyás, ha megfelelően karban van
>>> tartva. Az más kérdés, hogy Mo-on a mai napig nem "divat" az autók
>>> karbantartása, ezért érezni otthon sok bűzt, kormot. (A magyar
>>> üzemanyagokról nem is beszélve.)
>>>
>>> Károly
>>>
>>> lista mail wrote:
>>>> Nem csak a CO2 számít!
>>>>
>>>> Sőt az számít legkevésbé... pláne a büdös-kormoló dízel szaroknál.
>>>>
>>>> Nem véletlenül nem vettem soha dízel szart.
>>>>
>>>> 2015. október 14. 16:34 Karoly Kovacs írta, <koka55 at gmx.at>:
>>>>
>>>>> Kormos Imre wrote:
>>>>>> A SW csere szerintem teljesítmény-dinamika vesztéssel és
>>>>>> esetleg fogyasztás emelkedéssel jár majd.
>>>>>> Önként beviszed a kocsidat, használhatatlanná teszik,
>>>>>
>>>>> Erről van nagyba' szó. :)
>>>>> Mint amikor a C5-ösöm 5,2-5,5 között fogyasztott, aztán egy garanciás
>>>>> javítás keretében közölték velem a Citroen Wien-nél, hogy "ha már ott
>>>>> volt", akkor "egyúttal" szoffert is fríssítettek. Utána soha nem
>>>>> sikerült
>>>>> 6,2 alá vinni a fogyasztást... :(
>>>>> Ezzel szemben a 15 éves Xantiám a mai napig megelégszik
>>>>> 5,4-5,8-cal, és az
>>>>> "ősöreg" konstrukció ellenére csak pár(!) grammal több a CO2
>>>>> kibocsájtása a
>>>>> hipiszupi újabb C5-ösnél...
>>>>> Szóval így van ez a sw frissítés... :)
>>>>>
>>>>> Károly
>>>
>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list