[elektro-etc] VW újratöltve
Karoly Kovacs
koka55 at gmx.at
Wed Oct 14 21:29:01 CEST 2015
Most nem érek rá, de elő lehet keresni az archívumból, alig pár napja írtad.
Még meg is lepődtem rajta. :)
Károly
Arnold Füzesi wrote:
> En ilyet biztos nem mondtam. Vagy beittam, vagy vmi bajom lehetett :)
>
> De egy japan benzines pl nem kormol sok evesen sem, kipuffot meg lehet nezni.
>
> Dizel meg a ket hetes is full retek a kipuff.
>
> Ocska szarok igazabol, foleg az elmult 10 evben gyartottak, nem updatelni kene hanem bezuzni a francba. Kivaltkepp ha nemet.
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
>> On 14 Oct 2015, at 16:48, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> wrote:
>>
>> De nem is erről írtam... :)
>> Mindössze egy példát hoztam, hogy a sw frissítés nem abba az irányba viszi előre a dolgot, amerre kellene. Erősen feltételezem, hogy az Imre által jósolt forgatókönyv fog a VW motoroknál is életbe lépni.
>>
>> Azt pedig már n-szer megtárgyaltuk - legutóbb még maga Arnold is megerősítette, pedig ő aztán... :) -, hogy a dízel semmivel sem "kormol" jobban, mint a modern benyás, ha megfelelően karban van tartva. Az más kérdés, hogy Mo-on a mai napig nem "divat" az autók karbantartása, ezért érezni otthon sok bűzt, kormot. (A magyar üzemanyagokról nem is beszélve.)
>>
>> Károly
>>
>> lista mail wrote:
>>> Nem csak a CO2 számít!
>>>
>>> Sőt az számít legkevésbé... pláne a büdös-kormoló dízel szaroknál.
>>>
>>> Nem véletlenül nem vettem soha dízel szart.
>>>
>>> 2015. október 14. 16:34 Karoly Kovacs írta, <koka55 at gmx.at>:
>>>
>>>> Kormos Imre wrote:
>>>>> A SW csere szerintem teljesítmény-dinamika vesztéssel és
>>>>> esetleg fogyasztás emelkedéssel jár majd.
>>>>> Önként beviszed a kocsidat, használhatatlanná teszik,
>>>>
>>>> Erről van nagyba' szó. :)
>>>> Mint amikor a C5-ösöm 5,2-5,5 között fogyasztott, aztán egy garanciás
>>>> javítás keretében közölték velem a Citroen Wien-nél, hogy "ha már ott
>>>> volt", akkor "egyúttal" szoffert is fríssítettek. Utána soha nem sikerült
>>>> 6,2 alá vinni a fogyasztást... :(
>>>> Ezzel szemben a 15 éves Xantiám a mai napig megelégszik 5,4-5,8-cal, és az
>>>> "ősöreg" konstrukció ellenére csak pár(!) grammal több a CO2 kibocsájtása a
>>>> hipiszupi újabb C5-ösnél...
>>>> Szóval így van ez a sw frissítés... :)
>>>>
>>>> Károly
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list