[elektro-etc] VW újratöltve
Arnold Füzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Wed Oct 14 22:02:51 CEST 2015
Ez tok mast jelent. :)
Suttyo dizelest magyaraztam, nehogy magara vegye akinek nem inge.
AZaz suttyo=nem tartja karban. Suttyo=lathatoan kormol, mint a tintahal, tudja, mert lehetetlen nem latni, es nem tesz ellene.
A tobbi dizeles csak siman tudatlan, aki azt gondolja nem, vagy alig kormol. :)
Kb a szalon kijaratig igaz....
Arnold
Sent from my iPhone
> On 14 Oct 2015, at 21:36, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> wrote:
>
> Na, csak megkerestem. :)
>
> Október 5, 13:27, "Mai Fidesz+":
> "Pl hany eve anyazok a vacak dizelek, es a suttyo dizelesek miatt? (Marmint aki nem tartja karban, meg kormol stb)"
>
> Igaz, valóban nem szó szerint azt írtad, amit én, de az értelme az volt.
>
> De nem érdemes ezen (újra) gumicsontoznunk, valószínűleg vagy Te ittál be vagy én. :)
>
> Károly
>
> Karoly Kovacs wrote:
>> Most nem érek rá, de elő lehet keresni az archívumból, alig pár napja
>> írtad.
>> Még meg is lepődtem rajta. :)
>>
>> Károly
>>
>> Arnold Füzesi wrote:
>>> En ilyet biztos nem mondtam. Vagy beittam, vagy vmi bajom lehetett :)
>>>
>>> De egy japan benzines pl nem kormol sok evesen sem, kipuffot meg lehet
>>> nezni.
>>>
>>> Dizel meg a ket hetes is full retek a kipuff.
>>>
>>> Ocska szarok igazabol, foleg az elmult 10 evben gyartottak, nem
>>> updatelni kene hanem bezuzni a francba. Kivaltkepp ha nemet.
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from my iPhone
>>>
>>>> On 14 Oct 2015, at 16:48, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> wrote:
>>>>
>>>> De nem is erről írtam... :)
>>>> Mindössze egy példát hoztam, hogy a sw frissítés nem abba az irányba
>>>> viszi előre a dolgot, amerre kellene. Erősen feltételezem, hogy az
>>>> Imre által jósolt forgatókönyv fog a VW motoroknál is életbe lépni.
>>>>
>>>> Azt pedig már n-szer megtárgyaltuk - legutóbb még maga Arnold is
>>>> megerősítette, pedig ő aztán... :) -, hogy a dízel semmivel sem
>>>> "kormol" jobban, mint a modern benyás, ha megfelelően karban van
>>>> tartva. Az más kérdés, hogy Mo-on a mai napig nem "divat" az autók
>>>> karbantartása, ezért érezni otthon sok bűzt, kormot. (A magyar
>>>> üzemanyagokról nem is beszélve.)
>>>>
>>>> Károly
>>>>
>>>> lista mail wrote:
>>>>> Nem csak a CO2 számít!
>>>>>
>>>>> Sőt az számít legkevésbé... pláne a büdös-kormoló dízel szaroknál.
>>>>>
>>>>> Nem véletlenül nem vettem soha dízel szart.
>>>>>
>>>>> 2015. október 14. 16:34 Karoly Kovacs írta, <koka55 at gmx.at>:
>>>>>
>>>>>> Kormos Imre wrote:
>>>>>>> A SW csere szerintem teljesítmény-dinamika vesztéssel és
>>>>>>> esetleg fogyasztás emelkedéssel jár majd.
>>>>>>> Önként beviszed a kocsidat, használhatatlanná teszik,
>>>>>>
>>>>>> Erről van nagyba' szó. :)
>>>>>> Mint amikor a C5-ösöm 5,2-5,5 között fogyasztott, aztán egy garanciás
>>>>>> javítás keretében közölték velem a Citroen Wien-nél, hogy "ha már ott
>>>>>> volt", akkor "egyúttal" szoffert is fríssítettek. Utána soha nem
>>>>>> sikerült
>>>>>> 6,2 alá vinni a fogyasztást... :(
>>>>>> Ezzel szemben a 15 éves Xantiám a mai napig megelégszik
>>>>>> 5,4-5,8-cal, és az
>>>>>> "ősöreg" konstrukció ellenére csak pár(!) grammal több a CO2
>>>>>> kibocsájtása a
>>>>>> hipiszupi újabb C5-ösnél...
>>>>>> Szóval így van ez a sw frissítés... :)
>>>>>>
>>>>>> Károly
>
More information about the Elektro-etc
mailing list