[elektro-etc] Vw gerinc

tucsilg tucsilg at gmail.com
Thu Nov 5 13:39:32 CET 2015


99% hogy suritett levegovel
On 5.11.2015 13:30, Karoly Kovacs wrote:
> Azért valamikor csak le kell. :)
>
> Károly
>
> Xorn wrote:
>> Egyszerűbb. Soha nem állítják le. :-)
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> írta (2015. november 5. 11:32):
>>> Arra azért kí lennék váncsi, hogy a bányászati óriásgépeket, rakodókat,
>>> billencseket hogyan indítják be. Nemrégiben láttam egy 
>>> dokumentumfilmet a
>>> kirunai bányákról, valamint egy hasonló filmet, amelyik valamelyik 
>>> amerikai
>>> (kanadai?) bábyában dolgozó több emelet magas dömperekhez való 
>>> gumiabroncsok
>>> gyártásáról szólt. Megdöbbentőek ezek a masinák, a méreteik, az áruk 
>>> (és
>>> maga a gumiabroncs ára is, amely ráadásul pár hónap alatt tönkre 
>>> megy...).
>>> Vajon ezeknek a gépeknek a motorjait mivel indítják? Hasonlóan, mint 
>>> a nagy
>>> hajómotorokat?
>>>
>>> Károly
>>>
>>> gyapo wrote:
>>>>
>>>> Zoltan, you wrote:
>>>> ZS1B> Viszont Kanizsán volt egy árokásóm, 42000ccm-es motorral. Nem
>>>>
>>>> Kalocsán is volt ugyanez a két gép. Az árokásót egyzer én segítettem
>>>> beindítani. A frissen töltött akkuk épphogy megforgatták, nem indult
>>>> be. Viszont a 150 baros kis palack úgy bepörgette, hogy öröm volt
>>>> hallgatni. Kezdtem érteni miért mondták a kompresszorosok, hogy töltés
>>>> közben álljak a fal mögé. Utána meg a vállamon vittem a kis bombát.
>>>>
>>>> Az árokásót láttam egyszer dolgozni, terepet tisztított, de a tuskókat
>>>> nem tudta kinyomni, a kerekén a 8 centis bordák hajlottak-csúsztak,
>>>> nem volt elég tapadása a talajhoz. Arra is azt mondták, hogy 20 centi
>>>> mélyen 10 m nagyságrendű hosszon tudja fölszántani a talajt az indító
>>>> palackkal.
>>>>
>>>> Üdv.: gyapo
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>


---
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
https://www.avast.com/antivirus



More information about the Elektro-etc mailing list