[elektro-etc] Vw gerinc

Dukai Zoltan dzoltan.listak at gmail.com
Thu Nov 5 12:06:22 CET 2015


es vajon euro hanyas normat tudnak? ;)

2015-11-05 11:32 GMT+01:00 Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at>:

> Arra azért kí lennék váncsi, hogy a bányászati óriásgépeket, rakodókat,
> billencseket hogyan indítják be. Nemrégiben láttam egy dokumentumfilmet a
> kirunai bányákról, valamint egy hasonló filmet, amelyik valamelyik amerikai
> (kanadai?) bábyában dolgozó több emelet magas dömperekhez való
> gumiabroncsok gyártásáról szólt. Megdöbbentőek ezek a masinák, a méreteik,
> az áruk (és maga a gumiabroncs ára is, amely ráadásul pár hónap alatt
> tönkre megy...). Vajon ezeknek a gépeknek a motorjait mivel indítják?
> Hasonlóan, mint a nagy hajómotorokat?
>
> Károly
>
>
> gyapo wrote:
>
>> Zoltan, you wrote:
>> ZS1B> Viszont Kanizsán volt egy árokásóm, 42000ccm-es motorral. Nem
>>
>> Kalocsán is volt ugyanez a két gép. Az árokásót egyzer én segítettem
>> beindítani. A frissen töltött akkuk épphogy megforgatták, nem indult
>> be. Viszont a 150 baros kis palack úgy bepörgette, hogy öröm volt
>> hallgatni. Kezdtem érteni miért mondták a kompresszorosok, hogy töltés
>> közben álljak a fal mögé. Utána meg a vállamon vittem a kis bombát.
>>
>> Az árokásót láttam egyszer dolgozni, terepet tisztított, de a tuskókat
>> nem tudta kinyomni, a kerekén a 8 centis bordák hajlottak-csúsztak,
>> nem volt elég tapadása a talajhoz. Arra is azt mondták, hogy 20 centi
>> mélyen 10 m nagyságrendű hosszon tudja fölszántani a talajt az indító
>> palackkal.
>>
>> Üdv.: gyapo
>>
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list