[elektro-etc] Vw gerinc
Karoly Kovacs
koka55 at gmx.at
Thu Nov 5 13:30:35 CET 2015
Azért valamikor csak le kell. :)
Károly
Xorn wrote:
> Egyszerűbb. Soha nem állítják le. :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> írta (2015. november 5. 11:32):
>> Arra azért kí lennék váncsi, hogy a bányászati óriásgépeket, rakodókat,
>> billencseket hogyan indítják be. Nemrégiben láttam egy dokumentumfilmet a
>> kirunai bányákról, valamint egy hasonló filmet, amelyik valamelyik amerikai
>> (kanadai?) bábyában dolgozó több emelet magas dömperekhez való gumiabroncsok
>> gyártásáról szólt. Megdöbbentőek ezek a masinák, a méreteik, az áruk (és
>> maga a gumiabroncs ára is, amely ráadásul pár hónap alatt tönkre megy...).
>> Vajon ezeknek a gépeknek a motorjait mivel indítják? Hasonlóan, mint a nagy
>> hajómotorokat?
>>
>> Károly
>>
>> gyapo wrote:
>>>
>>> Zoltan, you wrote:
>>> ZS1B> Viszont Kanizsán volt egy árokásóm, 42000ccm-es motorral. Nem
>>>
>>> Kalocsán is volt ugyanez a két gép. Az árokásót egyzer én segítettem
>>> beindítani. A frissen töltött akkuk épphogy megforgatták, nem indult
>>> be. Viszont a 150 baros kis palack úgy bepörgette, hogy öröm volt
>>> hallgatni. Kezdtem érteni miért mondták a kompresszorosok, hogy töltés
>>> közben álljak a fal mögé. Utána meg a vállamon vittem a kis bombát.
>>>
>>> Az árokásót láttam egyszer dolgozni, terepet tisztított, de a tuskókat
>>> nem tudta kinyomni, a kerekén a 8 centis bordák hajlottak-csúsztak,
>>> nem volt elég tapadása a talajhoz. Arra is azt mondták, hogy 20 centi
>>> mélyen 10 m nagyságrendű hosszon tudja fölszántani a talajt az indító
>>> palackkal.
>>>
>>> Üdv.: gyapo
>>>
>>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list