[elektro-etc] Vw gerinc
Xorn
toth.endre at gmail.com
Thu Nov 5 11:51:12 CET 2015
Egyszerűbb. Soha nem állítják le. :-)
Best regards,
Andy
Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> írta (2015. november 5. 11:32):
> Arra azért kí lennék váncsi, hogy a bányászati óriásgépeket, rakodókat,
> billencseket hogyan indítják be. Nemrégiben láttam egy dokumentumfilmet a
> kirunai bányákról, valamint egy hasonló filmet, amelyik valamelyik amerikai
> (kanadai?) bábyában dolgozó több emelet magas dömperekhez való gumiabroncsok
> gyártásáról szólt. Megdöbbentőek ezek a masinák, a méreteik, az áruk (és
> maga a gumiabroncs ára is, amely ráadásul pár hónap alatt tönkre megy...).
> Vajon ezeknek a gépeknek a motorjait mivel indítják? Hasonlóan, mint a nagy
> hajómotorokat?
>
> Károly
>
> gyapo wrote:
>>
>> Zoltan, you wrote:
>> ZS1B> Viszont Kanizsán volt egy árokásóm, 42000ccm-es motorral. Nem
>>
>> Kalocsán is volt ugyanez a két gép. Az árokásót egyzer én segítettem
>> beindítani. A frissen töltött akkuk épphogy megforgatták, nem indult
>> be. Viszont a 150 baros kis palack úgy bepörgette, hogy öröm volt
>> hallgatni. Kezdtem érteni miért mondták a kompresszorosok, hogy töltés
>> közben álljak a fal mögé. Utána meg a vállamon vittem a kis bombát.
>>
>> Az árokásót láttam egyszer dolgozni, terepet tisztított, de a tuskókat
>> nem tudta kinyomni, a kerekén a 8 centis bordák hajlottak-csúsztak,
>> nem volt elég tapadása a talajhoz. Arra is azt mondták, hogy 20 centi
>> mélyen 10 m nagyságrendű hosszon tudja fölszántani a talajt az indító
>> palackkal.
>>
>> Üdv.: gyapo
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list