[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2015/07/21/kozvetlen_vizbefecskendezes_bmw/?rnd=785

Kaczmarek Edvard edk-elektro at babakezek.hu
Wed Jul 22 07:01:16 CEST 2015


Fiat Multijet 1.3:

,, Akinek ilyen motorral szerelt autója van, a kocsi leparkolásakor mindenképpen a rögzítőféket használja. Ugyanis sokakkal előfordult már, hogy a még hibátlan autót este leállították, és szokás szerint sebességben hagyták, hogy ne guruljon el. Ilyenkor, ha az autó kicsit hátragurul, a főtengely forgásiránnyal ellentétes irányú mozgása simán át tudja ugrasztani az enyhén megnyúlt láncot. A reggeli indításnál pedig reccs...''

Ed

Sent from a tamagotchi

On July 22, 2015 6:44:56 AM CEST, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> wrote:
>Hinnye! Ez komoly?
>
>Károly
>
>Arnold Füzesi wrote:
>> Vw, 1.pici fsi motorja, ha sebessegben hagyod es hatragurul kicsit,
>szijfeszito old, kovetkezo inditasnal daral mindent. Szelep vs dugo :)
>>
>> Meg megannyi sikersztori.
>>
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>>> On 21 Jul 2015, at 22:31, charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>wrote:
>>>
>>> ekkorat ? nem visszahivva ?
>>> hany autogyar van aminel a pillangoszelep esik be a motorba ?
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> 2015. július 21. 12:10 Arnold Füzesi írta,
><arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>>>
>>>> Melyik autogyar nem hibazik...erted.
>>>> Egyik nagyobbat mint a masik...
>>>>
>>>> Arnold
>>>> Sent from my iPhone
>>>>
>>>>>> On 21 Jul 2015, at 12:08, Kaczmarek Edvard
><edk-elektro at babakezek.hu>
>>>>> wrote:
>>>>>
>>>>> Meg nagyon-nagyon korrózióálló befecskendező szelepekkel. Mondják
>ők.
>>>> Akik a hengerfejbe beeső örvénycsappantyút is csinálták.
>>>>
>http://m.totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2013/08/21/ovatosan_a_dizel_bmw-kkel/?rnd=707
>>>>>
>>>>>
>>>>> Ed
>>>>>
>>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>>
>>>>>> On July 21, 2015 11:28:41 AM CEST, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at>
>wrote:
>>>>>> Ahogy a cikk elején is írják, a dolog nagyon nem újkeletű.
>>>>>> Ahogy én látom, az újdonság "mindössze" két dolog lehet:
>>>>>> 1. a sz.gépes vezérlés miatt megoldható, hogy ne mindig történjen
>>>>>> vízbefecskendezés, pl. leállítás előtt ne (emlékeim szerint a
>régi
>>>>>> "vizes" rendszereknél az okozott nagy gondot, hogy maradt vízgőz,
>pára
>>>>>> a
>>>>>> motortérben, s korróziót okozott)
>>>>>> 2. az előzőből következően valószínűleg szuper vezérléssel,
>szuper
>>>>>> befecskendezési technikával operálnak (amit ugye régen nem nagyon
>>>>>> tudtak
>>>>>> megtenni).
>>>>>>
>>>>>> Károly
>>>>>>
>>>>>> Arnold Füzesi wrote:
>>>>>>> Otletes :)
>>>>>>>
>>>>>>> Arnold
>>>>>>> Sent from my iPhone
>>>>
>>>>
>>
>>


More information about the Elektro-etc mailing list