[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2015/07/21/kozvetlen_vizbefecskendezes_bmw/?rnd=785

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
Wed Jul 22 06:44:56 CEST 2015


Hinnye! Ez komoly?

Károly

Arnold Füzesi wrote:
> Vw, 1.pici fsi motorja, ha sebessegben hagyod es hatragurul kicsit, szijfeszito old, kovetkezo inditasnal daral mindent. Szelep vs dugo :)
>
> Meg megannyi sikersztori.
>
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
>> On 21 Jul 2015, at 22:31, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>>
>> ekkorat ? nem visszahivva ?
>> hany autogyar van aminel a pillangoszelep esik be a motorba ?
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> 2015. július 21. 12:10 Arnold Füzesi írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>>
>>> Melyik autogyar nem hibazik...erted.
>>> Egyik nagyobbat mint a masik...
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from my iPhone
>>>
>>>>> On 21 Jul 2015, at 12:08, Kaczmarek Edvard <edk-elektro at babakezek.hu>
>>>> wrote:
>>>>
>>>> Meg nagyon-nagyon korrózióálló befecskendező szelepekkel. Mondják ők.
>>> Akik a hengerfejbe beeső örvénycsappantyút is csinálták.
>>> http://m.totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2013/08/21/ovatosan_a_dizel_bmw-kkel/?rnd=707
>>>>
>>>>
>>>> Ed
>>>>
>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>
>>>>> On July 21, 2015 11:28:41 AM CEST, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> wrote:
>>>>> Ahogy a cikk elején is írják, a dolog nagyon nem újkeletű.
>>>>> Ahogy én látom, az újdonság "mindössze" két dolog lehet:
>>>>> 1. a sz.gépes vezérlés miatt megoldható, hogy ne mindig történjen
>>>>> vízbefecskendezés, pl. leállítás előtt ne (emlékeim szerint a régi
>>>>> "vizes" rendszereknél az okozott nagy gondot, hogy maradt vízgőz, pára
>>>>> a
>>>>> motortérben, s korróziót okozott)
>>>>> 2. az előzőből következően valószínűleg szuper vezérléssel, szuper
>>>>> befecskendezési technikával operálnak (amit ugye régen nem nagyon
>>>>> tudtak
>>>>> megtenni).
>>>>>
>>>>> Károly
>>>>>
>>>>> Arnold Füzesi wrote:
>>>>>> Otletes :)
>>>>>>
>>>>>> Arnold
>>>>>> Sent from my iPhone
>>>
>>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list