[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2015/07/21/kozvetlen_vizbefecskendezes_bmw/?rnd=785

Arnold Füzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Jul 21 23:58:54 CEST 2015


Vw, 1.pici fsi motorja, ha sebessegben hagyod es hatragurul kicsit, szijfeszito old, kovetkezo inditasnal daral mindent. Szelep vs dugo :)

Meg megannyi sikersztori.


Arnold
Sent from my iPhone

> On 21 Jul 2015, at 22:31, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
> 
> ekkorat ? nem visszahivva ?
> hany autogyar van aminel a pillangoszelep esik be a motorba ?
> 
> bye
> dexter
> 
> 
> 2015. július 21. 12:10 Arnold Füzesi írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> 
>> Melyik autogyar nem hibazik...erted.
>> Egyik nagyobbat mint a masik...
>> 
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>> 
>>>> On 21 Jul 2015, at 12:08, Kaczmarek Edvard <edk-elektro at babakezek.hu>
>>> wrote:
>>> 
>>> Meg nagyon-nagyon korrózióálló befecskendező szelepekkel. Mondják ők.
>> Akik a hengerfejbe beeső örvénycsappantyút is csinálták.
>> http://m.totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2013/08/21/ovatosan_a_dizel_bmw-kkel/?rnd=707
>>> 
>>> 
>>> Ed
>>> 
>>> Sent from a tamagotchi
>>> 
>>>> On July 21, 2015 11:28:41 AM CEST, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> wrote:
>>>> Ahogy a cikk elején is írják, a dolog nagyon nem újkeletű.
>>>> Ahogy én látom, az újdonság "mindössze" két dolog lehet:
>>>> 1. a sz.gépes vezérlés miatt megoldható, hogy ne mindig történjen
>>>> vízbefecskendezés, pl. leállítás előtt ne (emlékeim szerint a régi
>>>> "vizes" rendszereknél az okozott nagy gondot, hogy maradt vízgőz, pára
>>>> a
>>>> motortérben, s korróziót okozott)
>>>> 2. az előzőből következően valószínűleg szuper vezérléssel, szuper
>>>> befecskendezési technikával operálnak (amit ugye régen nem nagyon
>>>> tudtak
>>>> megtenni).
>>>> 
>>>> Károly
>>>> 
>>>> Arnold Füzesi wrote:
>>>>> Otletes :)
>>>>> 
>>>>> Arnold
>>>>> Sent from my iPhone
>> 
>> 



More information about the Elektro-etc mailing list