[elektro-etc] Hibrid visszatoltes
Kaczmarek Edvard
edk-elektro at babakezek.hu
Fri May 23 17:17:43 CEST 2014
Milyen típusra gondolsz?
Ed
Sent from a tamagotchi
On May 23, 2014 4:30:37 PM CEST, Cser Tamas <maguspr53 at gmail.com> wrote:
>charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2014. 05. 23.:
>> Gondolkodtam itt a visszatoltesen es a marketingen es rajottem hogy
>csak
>> saccolni tudok, azt sem valami jol.
>> Mennyi energiat nyer vissza a fekezeskor egy ilyen auto?
>> Mert az en tippem az hogy az elektromos es mechanikus fek kozotti
>kulonbseg
>> foleg arra jo hogy a pilotat lenevelje a gaz fek hasznalatarol.
>> Meglepne ha a fekezesi energia tobb mint 20% ujra mozgasi energiava
>tudna
>> alakulni.
>
>amiket én találtam, azokban
>a motor(generátor) és az akku közé leginkább pl. szuperkondit dobnak
>be,
>az gyorsan befogadja a fékenergiát, gyorsan vissza is adja, ha kell és
>a
>maradékból meg "visszacsöpögteti" az akkuba apránként
>( ilyenekről szólnak a BME-BKV kísérletei, metrónál, trolibusznál is )
>
>ilyeneknél szó van arról, hogy az akku gyorstöltése is qrvalassú,
>és ha nagyobb a fékenergia, mint amit a szuperkondi fel tudna zabálni,
>(mert már feltöltődött) akkor a maradékot rá kell nyomni a
>fűtőtestekre,
>amit régen is (100%-ban) a fűtőtestekre nyomták, azaz a
>várható fékerők felzabálásához megfelelően nagy szuprkondi kell
>
>
>
>
>> Bye
>> Dexter
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list