[elektro-etc] Hibrid visszatoltes

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Fri May 23 17:52:01 CEST 2014


szerintem amiket talaltal azok prototipusok es koncepcioverdak . utcai
hasznalatban ez meg irrealisan dragitana a gepet es meg mindig nem hozna
erdemi elonyt .

bye
dexter



2014. május 23. 16:30 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:

> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2014. 05. 23.:
> > Gondolkodtam itt a visszatoltesen es a marketingen es rajottem hogy csak
> > saccolni tudok, azt sem valami jol.
> > Mennyi energiat nyer vissza a fekezeskor egy ilyen auto?
> > Mert az en tippem az hogy az elektromos es mechanikus fek kozotti
> kulonbseg
> > foleg arra jo hogy a pilotat lenevelje a gaz fek hasznalatarol.
> > Meglepne ha a fekezesi energia tobb mint 20% ujra mozgasi energiava tudna
> > alakulni.
>
> amiket én találtam, azokban
> a motor(generátor) és az akku közé leginkább pl. szuperkondit dobnak be,
> az gyorsan befogadja a fékenergiát, gyorsan vissza is adja, ha kell és a
> maradékból meg "visszacsöpögteti" az akkuba apránként
> ( ilyenekről szólnak a BME-BKV kísérletei, metrónál, trolibusznál is )
>
> ilyeneknél szó van arról, hogy az akku gyorstöltése is qrvalassú,
> és ha nagyobb a fékenergia, mint amit a szuperkondi fel tudna zabálni,
> (mert már feltöltődött) akkor a maradékot rá kell nyomni a fűtőtestekre,
> amit régen is (100%-ban) a fűtőtestekre nyomták, azaz a
> várható fékerők felzabálásához megfelelően nagy szuprkondi kell
>
>
>
>
> > Bye
> > Dexter
> >
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list