[elektro-etc] Online rendelt áru házhozszállítása - de ki fizeti a révészt?
Jozsef Valkai
vjozsef at valkai.net
Wed May 21 20:42:28 CEST 2014
Nyilvan nem jogos. KJ erre mondana azt hogy nem teljesitettek...
Valkai Jozsef
Mobilrol küldve.
+36703628147
2014.05.21. 20:23 ezt írta ("Xorn" <toth.endre at gmail.com>):
> Mármint abban az esetben, ha a konkrét rendelt áru nincs, és egy másik
> hasonlót hoznak, de csak élőben meglátva derül ki, hogy a cseredarab
> mégsem lesz jó?
>
> Konkrétan bicikliről van szó. Felhívtuk őket, mondták, weboldalon
> megrendeljük és hozzák. A megrendelt példányról kiderült, hogy nincs a
> nagykerben. Felhívtak emiatt (azaz előre egyeztettek), ajánlottak egy
> másik, ami "ugyanolyan, csak kisebb a kereke". De a festése nagyon
> más, és élőben meglátva nem tetszett a gyerkőcnek, nem vettük át, nem
> fizettük ki.
>
> A kiszállításért viszont elkérték a 3000 Ft-ot. Ebben az esetben jogosan?
>
> Best regards,
> Andy
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list