[elektro-etc] Online rendelt áru házhozszállítása - de ki fizeti a révészt?

Xorn toth.endre at gmail.com
Wed May 21 20:22:09 CEST 2014


Mármint abban az esetben, ha a konkrét rendelt áru nincs, és egy másik
hasonlót hoznak, de csak élőben meglátva derül ki, hogy a cseredarab
mégsem lesz jó?

Konkrétan bicikliről van szó. Felhívtuk őket, mondták, weboldalon
megrendeljük és hozzák. A megrendelt példányról kiderült, hogy nincs a
nagykerben. Felhívtak emiatt (azaz előre egyeztettek), ajánlottak egy
másik, ami "ugyanolyan, csak kisebb a kereke". De a festése nagyon
más, és élőben meglátva nem tetszett a gyerkőcnek, nem vettük át, nem
fizettük ki.

A kiszállításért viszont elkérték a 3000 Ft-ot. Ebben az esetben jogosan?

Best regards,
Andy



More information about the Elektro-etc mailing list