[elektro-etc] Online rendelt áru házhozszállítása - de ki fizeti a révészt?
Kovács József
kj at faldeko.hu
Wed May 21 22:29:47 CEST 2014
2014.05.21. 20:42 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
> Nyilvan nem jogos. KJ erre mondana azt hogy nem teljesitettek...
De, teljesítettek.
A vevő csak elállt ( mert nem azt kapta amit remélt).
Nem élt szavatossági vagy garanciális igénnyel....
KJ
>
> Valkai Jozsef
> Mobilrol küldve.
> +36703628147
> 2014.05.21. 20:23 ezt írta ("Xorn" <toth.endre at gmail.com>):
>
>> Mármint abban az esetben, ha a konkrét rendelt áru nincs, és egy másik
>> hasonlót hoznak, de csak élőben meglátva derül ki, hogy a cseredarab
>> mégsem lesz jó?
>>
>> Konkrétan bicikliről van szó. Felhívtuk őket, mondták, weboldalon
>> megrendeljük és hozzák. A megrendelt példányról kiderült, hogy nincs a
>> nagykerben. Felhívtak emiatt (azaz előre egyeztettek), ajánlottak egy
>> másik, ami "ugyanolyan, csak kisebb a kereke". De a festése nagyon
>> más, és élőben meglátva nem tetszett a gyerkőcnek, nem vettük át, nem
>> fizettük ki.
>>
>> A kiszállításért viszont elkérték a 3000 Ft-ot. Ebben az esetben jogosan?
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>>
>
> -----
> A(z) üzenetben nem található vírus.
> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> Verzió: 2014.0.4570 / Vírus adatbázis: 3950/7534 - Kiadás dátuma: 2014.05.21.
>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list