[elektro-etc] Szerviz munkadíj nem fizetése késedelmes javítás esetén
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Tue May 20 23:11:23 CEST 2014
Az biztos, hogy én egyáltalán nem hagytam volna ott. Adjon egy
időpontot, amikor megcsinálja, akkor behozom, és elvárom, hogy ott, az
orrom előtt készüljön el a bringám.
Örülhetsz, ha az 5 hét pakolászás közben nem karcolták össze-vissza,
vagy nem downgrade-elték valamelyik jó alaktrészedet egy kopottra.
Holnap menj be érte, hozd el, akármilyen állapotban is van. Ha pesti a
szerelő, és akadékoskodik, vagyunk egy páran, akik szívesen beszállunk
egy ilyen buliba.
Szóval hozd el, és örülj ha épségben visszakapod, és tanulj az esetből,
ne bízz meg senkiben!
Aztán ha hazavitted már a bringát, hívd fel az üzletvezetőt, és kérdezd
meg hogyan kíván kártalanítani. Ha azt mondja, sehogy, akkor mondd neki,
hogy figyelje a következő napokban a homárt. De ahhoz szerezz valami
bizonyítékot, pl. a szervizlap másolatát, nehogy aztán hitelrontásért
bepereljen.
Gábor
2014.05.20. 20:23 keltezéssel, András Kiss írta:
> Kedves Listatagok!
>
> A segítségeteket szeretném kérni a következővel kapcsolatban:
> Lassan 5 hete, hogy a kerékpáromat elvittem a szervizbe garanciális
> váltóállításra + hátsó fékpofa cserére (az utóbbi nem volt garanciális).
> Ezeket magam is megcsináltam volna otthon, de mivel tavaly kapott a bringa
> vadiúj első és hátsó váltót ugyanebben a szervizben, és az első beállítás
> ingyenes, gondoltam visszaviszem, nem vesztek vele semmit. Azt mondták oké,
> majd küldenek SMS-t, ha készen van. Gondolom nem kell mondanom, hogy e két
> művelet -főleg olyannak aki nem először csinálja- nem kerül többe fél
> óránál. A bringa 5 hete a szervizben van. Két hete benn voltam, hogy mégis
> mi van, azt mondja a tag, hogy holnapra kész. Mondom, oké. Eltelt egy nap,
> kettő, semmi. Eltelt egy hét, semmi. Azóta eltelt kettő hét, semmi reakció.
> Eddig úgy voltam, hogy addig nem megyek újra érdeklődni, amíg nem szólnak,
> kíváncsi voltam, ez a két nagyon bonyolult javítási munka nekik mennyi
> időbe kerül még.
> Azonban mostanra kezd elfogyni a türelmem, ez már több, mint pofátlanság,
> ha nincs idejük, ne vállalják a javítást, főleg ne mondják azt, hogy
> másnapra készen van.
> Van valami jogszabály erre, hogy mennyi idő után nem vagyok köteles a
> munkadíjat kifizetni? Ha igen, mennyi az az idő? A Fogyasztóvédelmi
> törvényre hivatkozhatok ilyen esetben? Egyáltalán köteles vagyok másfél
> hónap után munkadíjat fizetni úgy, hogy nem értesítettek semmiről?
> Van egyáltalán esélyem ezt az utat kijárni úgy, hogy napra pontosan nem
> tudom megmondani, hogy mikor vittem be a kerékpárt javítani? Én barom nem
> kértem átvételi elismervényt, (amin pontosan le lenne írva, hogy mikor
> vittem oda hozzájuk) de mondjuk nem gondoltam volna, hogy idáig fajulnak a
> dolgok. Naivan bíztam abban, hogy egy-két nap után szólnak, hogy
> elkészültek a javítással, én kifizetem, elviszem, mindenki boldog, de
> sajnos nem így történt.
>
> Előre is köszönöm,
> üdvözlettel:
> Kiss András
>
More information about the Elektro-etc
mailing list