[elektro-etc] Szerviz munkadíj nem fizetése késedelmes javítás esetén

Kovács József kj at faldeko.hu
Tue May 20 23:03:23 CEST 2014


Fizetsz... mert elvégzik a munkát, ennyi.
Pláne, hogy a határidő lebeg :-(

Vagy elhozod beállítás nélkül...


KJ


2014.05.20. 20:47 keltezéssel, András Kiss írta:
> Értem, hogy mire gondolsz, természetesen  töltöttünk ki papírt, csak arról
> nem kértem másolatot, őszintén megmondva azért nem, amit említettem, mert
> nem gondoltam volna, hogy lehet ilyen vége az egésznek. Ez a probléma.
>
> Igazából az érdekelne, hogy mennyi idő után nem vagyok köteles fizetni,
> mert átírhatja a dátumot a papíron, azon viszont rajta van az én aláírásom
> is, ekkor azonban már nem csak a késői javítás lenne a gond, mondjuk egy
> hamisítás is...
> Szóval az 5 hetet nem tagadhatja le.
>
>
> 2014. május 20. 23:03 Jozsef Valkai írta, <vjozsef at valkai.net>:
>
>> Nem! Arrol beszelek hogy akarhova beafok vmit papirt kerek. Az autodat is
>> beadnad papir nelkul?
>>
>> Egyebkent en meg ertementem volna regesreg es elhoztam volna, uzletvezeto
>> mit mond?
>>
>> Valkai Jozsef
>> Mobilrol küldve.
>> +36703628147
>> 2014.05.20. 20:32 ezt írta ("András Kiss" <kiss.andras.b at gmail.com>):
>>
>>> Azért nem a piacra vittem, nem gondoltam volna, hogy egy rutinművelet egy
>>> szakszervizben ilyen abszurd fordulatot vehet, és megérné nekik, hogy
>>> lejárassák magukat.
>>> A váltó javítását is ők végezték, minden probléma nélkül.
>>>
>>>
>>> 2014. május 20. 22:57 Jozsef Valkai írta, <vjozsef at valkai.net>:
>>>
>>>> Megis miben biztal amikor pacsira odaadtad a bringat? A jo indulatban?
>>>>
>>>> Valkai Jozsef
>>>> Mobilrol küldve.
>>>> +36703628147
>>>> 2014.05.20. 20:24 ezt írta ("András Kiss" <kiss.andras.b at gmail.com>):
>>>>
>>>>> Kedves Listatagok!
>>>>>
>>>>> A segítségeteket szeretném kérni a következővel kapcsolatban:
>>>>> Lassan 5 hete, hogy a kerékpáromat elvittem a szervizbe garanciális
>>>>> váltóállításra + hátsó fékpofa cserére (az utóbbi nem volt
>>> garanciális).
>>>>> Ezeket magam is megcsináltam volna otthon, de mivel tavaly kapott a
>>>> bringa
>>>>> vadiúj első és hátsó váltót ugyanebben a szervizben, és az első
>>> beállítás
>>>>> ingyenes, gondoltam visszaviszem, nem vesztek vele semmit. Azt
>> mondták
>>>> oké,
>>>>> majd küldenek SMS-t, ha készen van. Gondolom nem kell mondanom, hogy
>> e
>>>> két
>>>>> művelet -főleg olyannak aki nem először csinálja- nem kerül többe fél
>>>>> óránál. A bringa 5 hete a szervizben van. Két hete benn voltam, hogy
>>>> mégis
>>>>> mi van, azt mondja a tag, hogy holnapra kész. Mondom, oké. Eltelt egy
>>>> nap,
>>>>> kettő, semmi. Eltelt egy hét, semmi. Azóta eltelt kettő hét, semmi
>>>> reakció.
>>>>> Eddig úgy voltam, hogy addig nem megyek újra érdeklődni, amíg nem
>>>> szólnak,
>>>>> kíváncsi voltam, ez a két nagyon bonyolult javítási munka nekik
>> mennyi
>>>>> időbe kerül még.
>>>>> Azonban mostanra kezd elfogyni a türelmem, ez már több, mint
>>> pofátlanság,
>>>>> ha nincs idejük, ne vállalják a javítást, főleg ne mondják azt, hogy
>>>>> másnapra készen van.
>>>>> Van valami jogszabály erre, hogy mennyi idő után nem vagyok köteles a
>>>>> munkadíjat kifizetni? Ha igen, mennyi az az idő? A Fogyasztóvédelmi
>>>>> törvényre hivatkozhatok ilyen esetben? Egyáltalán köteles vagyok
>> másfél
>>>>> hónap után munkadíjat fizetni úgy, hogy nem értesítettek semmiről?
>>>>> Van egyáltalán esélyem ezt az utat kijárni úgy, hogy napra pontosan
>> nem
>>>>> tudom megmondani, hogy mikor vittem be a kerékpárt javítani? Én barom
>>> nem
>>>>> kértem átvételi elismervényt, (amin pontosan le lenne írva, hogy
>> mikor
>>>>> vittem oda hozzájuk) de mondjuk nem gondoltam volna, hogy idáig
>>> fajulnak
>>>> a
>>>>> dolgok. Naivan bíztam abban, hogy egy-két nap után szólnak, hogy
>>>>> elkészültek a javítással, én kifizetem, elviszem, mindenki boldog, de
>>>>> sajnos nem így történt.
>>>>>
>>>>> Előre is köszönöm,
>>>>> üdvözlettel:
>>>>> Kiss András
>>>>>
>>>
>>>
>>> --
>>> Üdv: András
>>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list