[elektro-etc] Bérlet csak igazoltatás után
Xorn
toth.endre at gmail.com
Fri May 9 08:53:36 CEST 2014
новая сделка
Best regards,
Andy
2014-05-09 8:50 GMT+02:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> new deal:)
>
> bye
> dexter
> On 9 May 2014 08:47, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> wrote:
>
>> План Маршалла
>>
>> A másik az mi is? Ebben az olvasatban nem ugrik be... :-)
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2014-05-09 8:16 GMT+02:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>> > hogy kell cirill betukkel leirni a marshall segelyt es a novaja gyeal-t?
>> > bye
>> > dexter
>> > On 9 May 2014 08:11, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> wrote:
>> >
>> >> Csak azután az osztrákok jócskán visszakaptak Amerikától ebből, míg
>> >> Magyarországról csak tovább vittek kifelé mindent...
>> >>
>> >> Best regards,
>> >> Andy
>> >>
>> >> 2014-05-09 8:02 GMT+02:00 Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de>:
>> >> > Igazad van, de nem hiszem, hogy a szetbombazott hazak pontos szama
>> >> hatarozta
>> >> > volna meg az orszag haboru utani nyomorusagat.
>> >> > Szerintem (de ez csak az en szemelyes velemenyem) a negy reszre
>> darabolas
>> >> > sem pozitiv iranyban dobott a dolgon. A gyoztesek szerintem mindenutt
>> >> > lerabolrak az orszagot, csak amarikai/angol/francia reszrol bizonyara
>> >> valami
>> >> > eufemizmust hasznaltak a rablas szo helyett. :)
>> >> >
>> >> > De mindegy, a lenyag az, hogy sem Magyarorszag, sem Ausztria nem uszta
>> >> meg a
>> >> > haborut, mindket orszag sulyos arat fizetett.
>> >> >
>> >> > Karoly
>> >> >
>> >> > -------- Original Message --------
>> >> >
>> >> >> Azért annyira mégsem tudták szétnyomni, mint Budapestet a körülzárás
>> >> >> alatt.
>> >> >>
>> >> >> Ráadásul itt van a három Flakturm, ami szintén eléggé visszatartó erő
>> >> >> volt a szövetséges bombázók számára. Azok a maguk idejében, azon a
>> >> >> technikai szinten nem sok esélyt adtak pl. egy komolyabb
>> >> >> szőnyegbombázásra rettenetes veszteségek nélkül. Bécset nem lehetett
>> >> >> volna Hamburg módjára elintézni, de mondjuk nem is volt miért -
>> >> >> Hamburgban a kikötő és a tengeralattjáró dokkok jelentették a
>> >> >> célpontokat, a város letarolása már csak "collateral damage" volt.
>> :-/
>> >> >> (N.B. 43 júliusában már állt egy ilyen Hamburgban is, de a másodikat
>> >> >> még csak akkor építették, októberre lett kész).
>> >> >>
>> >> >> Best regards,
>> >> >> Andy
>> >> >>
>> >> >> 2014-05-09 7:32 GMT+02:00 Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de>:
>> >> >>>
>> >> >>> Elegge szet volt bombazva. Hogy pont az oroszok-e, azt konkretan nem
>> >> >>> tudom.
>> >> >>> Kepek vannak rola szep szammal a neten.
>> >> >>> Noch dazu, a varost (ugy, ahogy az egesz orszagot is) a
>> szovetsegesek
>> >> >>> negy
>> >> >>> reszre daraboltak:
>> >> >>> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Wien_Besatzungszonen.png
>> >> >>>
>> >> >>> Karoly
>> >> >>>
>> >> >>> -------- Original Message --------
>> >> >>>
>> >> >>>> Becset szetbombaztak az oroszok?
>> >> >>>> Vagy zaszlocskakkal unnepelve vartak a felszabaditokat ahogy
>> hitlert
>> >> is
>> >> >>>> annak idejen?
>> >> >>>>
>> >> >>>> Bye
>> >> >>>> dexter
>> >> >>>> 2014.05.08. 16:38, "Karoly Kovacs" <psat55 at yahoo.de> ezt írta:
>> >> >>>>
>> >> >>>>> Csak felig igaz, amit irsz. Megmagyarazom:
>> >> >>>>>
>> >> >>>>>> lett volna náluk is negyven évig szocializmus...
>> >> >>>>>
>> >> >>>>>
>> >> >>>>> Ez igaz. En is mindig ezt emlegetem az osztrak barataimnak,
>> >> >>>>> szomszedaimnak. :)
>> >> >>>>>
>> >> >>>>>> Nekünk kicsit mélyebbről kell nekirugaszkodnunk a tömegközlekedés
>> >> >>>>>> szintre hozásának, mint a labancoknak
>> >> >>>>>
>> >> >>>>>
>> >> >>>>> Na, ez nem igaz! A haboru utan kb. ugyanarrol a szintrol indultunk
>> >> (nem
>> >> >>>>> csak a tomegkozlekedest tekintve), ugyanugy szet volt bombazva
>> >> mindket
>> >> >>>>> orszag, ugyanugy le volt rabolva mindket orszag. Az mas kerdes,
>> hogy
>> >> >>>>> egyreszt Ausztriaban a haboru utan tudatos semlegessegi politikat
>> >> >>>>> folytatva
>> >> >>>>> fokozatos orszagepites kezdodott, mig Magyarorszagon a
>> >> >>>>> kifosztas/elnyomas
>> >> >>>>> folytatodott, csak bekentek szines mazzal, hogy ne latszodjek
>> >> annyira.
>> >> >>>>> Aztan ugye jottek a sorsfordito 1955-56-os evek, ahol is 55-ben az
>> >> >>>>> osztrakok a vegleg leraztak a magszallokat, nalunk meg ugye jol
>> >> >>>>> ismertek
>> >> >>>>> a
>> >> >>>>> tenyek. :(((
>> >> >>>>>
>> >> >>>>>> Ráadásul a monarchia idején innen kilapátolt javakkal eleve jobb
>> >> >>>>>> pozícióból indultak neki a feladatnak szvsz...
>> >> >>>>>
>> >> >>>>>
>> >> >>>>> Ez sem egeszen igy van, legalabbis igy megfogalmazva nem. Odaig
>> igaz,
>> >> >>>>> hogy
>> >> >>>>> Ausztria mai joletenek jelentos alapjat kepeztek a monarchiabeli
>> >> magyar
>> >> >>>>> termekek, munkasok, sot a magyar fourak vagyona (elkepeszto,
>> >> >>>>> felfoghatatlan
>> >> >>>>> vagyonokrol van szo - Eszterhazyak, Palffyak, stb.). A jobb
>> pozicio
>> >> >>>>> viszont
>> >> >>>>> csak felig igaz, mert amint fentebb is irtam, a haboru csaknem
>> >> egyforma
>> >> >>>>> szintre hozta a ket orszagot, sot, egyes velemenyek szerint 45-ben
>> >> >>>>> Ausztria
>> >> >>>>> rosszabb kilatasok ele nezett, mint Magyarorszag.
>> >> >>>>>
>> >> >>>>> Karoly
>> >> >>>>>
>> >> >>>>> -------- Original Message --------
>> >> >>>>>
>> >> >>>>> Nekünk kicsit mélyebbről kell nekirugaszkodnunk a
>> tömegközlekedés
>> >> >>>>>>
>> >> >>>>>>
>> >> >>>>>> szintre hozásának, mint a labancoknak, lett volna náluk is
>> negyven
>> >> >>>>>> évig szocializmus...
>> >> >>>>>>
>> >> >>>>>> Topy
>> >> >>>>>>
>> >> >>>>>> PS: Ráadásul a monarchia idején innen kilapátolt javakkal eleve
>> jobb
>> >> >>>>>> pozícióból indultak neki a feladatnak szvsz...
>> >> >>>>>>
>> >> >>>>>> Xorn <toth.endre at gmail.com> írta (2014. május 8. 15:05):
>> >> >>>>>>
>> >> >>>>>>> Bécsben 45 Euro a havi bérlet, azaz kevesebb, mint másfélszere a
>> >> >>>>>>> BKK-nak. Fénykép nélkül, átadható másnak is.
>> >> >>>>>>>
>> >> >>>>>>> Ami fényképes, az az éves bérlet, ami havi szelvényekben
>> érkezik 10
>> >> >>>>>>> havi fizetés ellenében, pontosan napi 1 Euroért. Ez kerekítési
>> >> hibán
>> >> >>>>>>> belül pont a budapesti fényképes havi bérlet ára. Ha nem kell
>> >> tovább,
>> >> >>>>>>> le lehet mondani, és nem vonják tovább az árát, ill. ha egész
>> évre
>> >> >>>>>>> előre kifizetted, visszatérítik a fel nem használt részt.
>> >> >>>>>>>
>> >> >>>>>>> A bécsi bérletek érvényesek a vonatokra is a 100-as zónán belül
>> >> (kb.
>> >> >>>>>>> mint Bp. közigazgatási határa a BKK bérletek esetében.)
>> >> >>>>>>>
>> >> >>>>>>> A járatok sűrűsége, a járművek állapota, a teljes hálózat mérete
>> >> stb.
>> >> >>>>>>> nem összehasonlítható a bérletek árának viszonyában a
>> budapestivel.
>> >> >>>>>>> Bécsben éves szinten kb. másfélszeres a járat-km-ek száma, mint
>> >> >>>>>>> Budapesten - ehhez képest az arcképes bérlet abszolút értékben
>> >> azonos
>> >> >>>>>>> összegbe kerül, míg az átruházható havi csak a hálózat méretével
>> >> >>>>>>> kerül
>> >> >>>>>>> arányosan többe. Járnak a metrók egész éjjel minden péntek és
>> >> szombat
>> >> >>>>>>> este, elég masszív éjszakai járat hálózat van stb.
>> >> >>>>>>>
>> >> >>>>>>> Milyen bérletkölcsönzőről beszélsz akkor te itt a
>> >> >>>>>>> billentyűzeteddel...?
>> >> >>>>>>> :-/
>> >> >>>>>>>
>> >> >>>>>>> Best regards,
>> >> >>>>>>> Andy
>> >> >>>>>>>
>> >> >>>>>>> 2014-05-08 14:56 GMT+02:00 Topybear <topybear at gmail.com>:
>> >> >>>>>>>
>> >> >>>>>>>> Mert az ára úgy van kialakítva, hogy egy személy használhatja.
>> >> >>>>>>>> Kialakíthatnák úgy is, hogy bárki mehet vele, akkor viszont
>> többe
>> >> >>>>>>>> kerülne - ugyanazzal a bérlettel többet utaznának.
>> >> >>>>>>>> Nálunk a cégnél a kollégákat elnézve a fél cég ugyanazzal a
>> >> >>>>>>>> bérlettel
>> >> >>>>>>>> járna ki kajáért, vásárolni stb. Egyértelmű bevételkiesés,
>> amit a
>> >> >>>>>>>> magasabb árral lehetne kompenzálni.
>> >> >>>>>>>> Sőt szerintem beindulna a bérletkölcsönző iparág... :)
>> >> >>>>>>>>
>> >> >>>>>>>> Topy
>> >> >>>>>>>>
>> >> >>>>>>>> Skandar Graun <sgraun at gmail.com> írta (2014. május 8. 14:46):
>> >> >>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>> Innentől kezdve pedig tényleg jó kérdés, hogy miért csak egy
>> >> >>>>>>>>> igazolványhoz
>> >> >>>>>>>>> jó a bérletszelvény.
>> >> >>>>>>>>> Ugyanaz, mint az amcsi elektronikus autópálya matrica. Nem az
>> az
>> >> >>>>>>>>> érdekes,
>> >> >>>>>>>>> mi a hozzákapcsolódó rendszám. Az az érdekes, hogy az
>> autópályán
>> >> a
>> >> >>>>>>>>> kocsiban
>> >> >>>>>>>>> legyen.
>> >> >>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>> 2014. május 8. 14:34 Mészáros Zsolt írta, <
>> >> lista at tigriselektro.hu>:
>> >> >>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>> +1
>> >> >>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>> Nem értem mért lenne gond, ha más is használja a bérletet.
>> >> >>>>>>>>>> Egyszerre ketten egy időben úgy sem tudják. A bérlet pedig x
>> >> >>>>>>>>>> összegért
>> >> >>>>>>>>>> korlátlan utazást tesz lehetővé.
>> >> >>>>>>>>>> Azaz, hogy én kölcsönadom a havernak vagy nem nem okoz kárt
>> >> nekik.
>> >> >>>>>>>>>> Az
>> >> >>>>>>>>>> 1 db
>> >> >>>>>>>>>> eladott bérlet utazik...
>> >> >>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>> 2014.05.08. 12:47 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
>> >> >>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>> Hozzateszem ugy, hogy
>> >> >>>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>>> -neten fel tudjam tolteni akar MOBILROL IS!
>> >> >>>>>>>>>>> -neten fel tudjam tiolteni SMS-sel is!
>> >> >>>>>>>>>>> -neten vagy mobilrol le tudjam kerdezni az egyenleget.
>> >> >>>>>>>>>>> -legyen mobil applikacio!
>> >> >>>>>>>>>>> -ne nevhez kotott legyen, tehat kolcson tudjam adni a
>> kartyamat
>> >> >>>>>>>>>>> akarkinek,
>> >> >>>>>>>>>>> mert sztem rohadtul mindegy a BKKnak meg minden mas mocsadek
>> >> >>>>>>>>>>> szallito
>> >> >>>>>>>>>>> cegnek hogy ki utazik.
>> >> >>>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>> --
>> >> >>>>>>>>>> Zsolt Meszaros
>> >> >>>>>>>>>> IT-Sysadmin
>> >> >>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>>>
>> >> >>>>>>>>
>> >> >>>>>>>
>> >> >>>>>>
>> >> >>>>>>
>> >> >>>>>
>> >> >>>>
>> >> >>>
>> >> >>
>> >> >>
>> >> >
>> >>
>> >>
>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list