[elektro-etc] fűnyíró még mindig

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Jun 7 18:04:11 CEST 2014


Kj abrajan ez a fofuvoka, a te szervizabradon nem volt ez egyertelmu. A
felette levo cso lehet a fix besajtolt cucc lehet az emulzios cso, ez meg
tartalmazza azt a kalibralt furatot ami a fofuvoka funkciojat latja el.
Ezt kell takaritani.
Ertem hogy nem tunik egyszerunek, de nagyon odafigyelnek ra hogy primitiv
modon tisztithato legyen.
Az egy elegge fix dolog hogy az uszohaz aljat lebontva hozzaferheto kell
legyen a fofuvoka.

Bye
Dexter
2014.06.07. 13:19, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:

> A 18-nak nem az a szerepe, hogy a benzint beengedje/elzárja?
>
> Itt van KJ ábrája: http://euroled.hu/tecum.jpg
>
> Ha jól értem, az az egyszerű eset, ha ez van az úszóház alján, onnan
> kitekerném, kipucolnám, visszaraknám és boldogság. De jó eséllyel az én
> karburátorom nem így működik.
> Az első eldöntendő kérdés, hogy leszereljem-e az egész karburátort. Ami
> ellene szól, hogy nem tudom, van-e, kell-e tömítés(t cserélni) azon a két
> felületen, ahol a légszűrő csöve, és ahol a kimenő oldal, a motor beömlő
> csöve találkozik. Ha ott később falsot szívna, biztos nem lenne jó. A
> másik, hogy a leszereléshez szét kell bontanom azt a fenti két rudazatot,
> és ki tudja, sikerül-e ugyanúgy visszaszerelni.
> Ha csak lent lenne egy csavar maga a fúvóka, azt még talán ki tudom szedni
> a karburátor leszedése nélkül. De ha mélyebbre kell bányásznom, oda már nem
> jutok el, ha fent hagyom.
>
> Ráadásul negyediken lakom, tegnap a park szélén elbohóckodtam a kisebb
> beavatkozásokkal, de ezt nem biztos, hogy jó ötlet ott megpróbálni. Még egy
> erre alkalmas asztalom sincs.
>
> Gábor
>
> 2014.06.07. 1:47 keltezéssel, charles hoss írta:
>
>> Talan a 18-as kornyeken kene korul nezni elso korben.
>> Az ott lehet egy vakuum aktivalt fuvoka szeru valami meg akkor is ha nem a
>> klasszikus "main jet" nevre hallgat :)
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2014.06.06. 23:45, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>
>>  Asszem' ez lehet a karburátorom:
>>> http://www.tecumseh.hu/images/rajzok/Tecumseh_Europa/
>>> Karburator/23099003.pdf
>>>
>>> Nem igazán értem, hogy ebben hol van a fúvóka, azt hogyan lehet kiszedni
>>> és megtisztítani.
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2014.06.06. 19:37 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>
>>>  Nos, a MOL-nál volt a kúton sima is meg szintetikus is.
>>>>
>>>> Betöltöttem a kannából a régi benzint, szivatóztam, viszonylag pöccre
>>>> indult. Viszont kb. 1mp után le is áll. Ha megint szivatózom, megint
>>>> beröffen, megy egy egész kicsit, leáll. Ebből úgy gondolom, hogy nem a
>>>> benzinnel van a gond, hanem tényleg a fúvóka nem megy, már ha a szivató
>>>> egy
>>>> külön útvonalon juttatja be a benzint -sajnos tényleg nem értek hozzá.
>>>>
>>>> Itt jött a bajom, mert szívesen kipucoltam volna a fúvókát, de lövésem
>>>> sincs, hogy lehet hozzájutni. Leszereltem a borítólemezt, a légszűrőt,
>>>> és
>>>> utána csak néztem hogy most akkor merre tovább. Autónál megtalálnám, de
>>>> itt
>>>> nem megy.
>>>>
>>>> Felraktam egy képet:
>>>> http://e8e.eu/2014-06-06_18-26-40_771.jpg
>>>>
>>>> Jól gondolom, hogy jobb felül a levegő beömlő, alatta a benzincső,
>>>> középen a karburátor a szivatóval, majd balra azon a csövön már a kész
>>>> keverék megy tovább? A szivatógomb fölött van az a két kar a rugókkal,
>>>> létezik, hogy az állítja be a fordulatszámot?
>>>> Szóval jobbról kellene elindulnom, leszerelni a levegőbeömlőt, aztán a
>>>> piros gombtól balra a nagy csavarral az egész karburátort, és ott
>>>> turkálni
>>>> benne, vagy szokott lenni valami rövidebb út?
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2014.06.06. 15:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>>  Ha beindul, akkor ne macskazz a fuvokaval . Ha ugy tetted le hogy
>>>>> kifogyott, talan nem szaradt bele az adalek.
>>>>> Ha beindul es elfogadhatoan mukodik, akkor lassan kimossa belole a
>>>>> dzsuvat.
>>>>> Olajbol tenyleg a leggagyibb is megteszi. Minden marketingrizsa csak a
>>>>> szuk
>>>>> piaci szegmens extraprofitjat szolgalja.
>>>>>
>>>>> Bye
>>>>> Dexter
>>>>> 2014.06.06. 14:48, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>
>>>>>  Oké, köszi a válaszaidat! Lesétálok a MOL kúthoz, ha van a kisgép olaj
>>>>>>
>>>>>>  1,2k alatt, megveszem, vagy átmegyek a Castrolba, és veszek ott
>>>>> valami
>>>>> 15W40-et. A spéci olaj után most nincs időm utánajárni.
>>>>>
>>>>>  A főfúvóka lövésem sincs, hol lehet, de hát valamikor ezt is el kell
>>>>>>
>>>>>>  kezdeni. Legalább annyi eszem volt, hogy üres tankkal pakoltam el
>>>>> utoljára.
>>>>>
>>>>>  Ezt is érdemes beindítani, hogy meleg olajat eresszek le belőle?
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>> 2014.06.06. 14:36 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>
>>>>>>   A fofuvokat mindekepp vedd ki es takaritsd ki a karbit.
>>>>>>
>>>>>>> Bye
>>>>>>> Dexter
>>>>>>> 2014.06.06. 12:59, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>>
>>>>>>>   Csak már vagy 2 éve nem volt beindítva, attól tartok, ha nem indul,
>>>>>>>
>>>>>>>> nem
>>>>>>>> fogom tudni, hogy ezért, vagy más miatt.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014.06.06. 12:53 keltezéssel, potyo írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>>   Próbáld ki, ha megy vele, akkor használd el. Ha nem, akkor mondjuk
>>>>>>>>
>>>>>>>>> 1:10
>>>>>>>>> arányban felhígítva beöntöd az autóba.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2014. június 6. 12:50 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>     Eddig keveset használtam, de most a nagyobb birtokot már
>>>>>>>>> kénytelen
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>  leszek
>>>>>>>>
>>>>>>> rendszeresen nyírni, és ahogy számoltam, egy alkalom is 4-5 órát
>>>>>>
>>>>>>> jelent,
>>>>>>>>>
>>>>>>>> ha
>>>>>>
>>>>>>> eléggé gyorsan tolom akkor is.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Az állott benzin kérdéséről van véleményetek?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list