[elektro-etc] fűnyíró még mindig

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Sat Jun 7 18:29:14 CEST 2014


Na várjunk. Elvileg van az úszóház alján egy csavar. Azt, ha kitekerem, 
egyből a kezemben lesz a főfúvóka?
az én robbantott ábrámon úgy tűnik, hogy az a csavar tartja a 32-es 
alkatrészt. Attól tartok, ha kiszedem ezt a csavart, kijön ez a 32-es 
is, és akkor már nincs visszaút, szét kell szedni az egészet, hogy újra 
össze lehessen rakni.

Mindjárt lemegyek, ráindítok még párat, él bennem egy kis remény, hogy 
állt a benzingőzben egy napot, hátha kioldódott a dzsuva. Aztán ha nem, 
akkor kicsavarom, lássuk.

Gábor

2014.06.07. 18:04 keltezéssel, charles hoss írta:
> Kj abrajan ez a fofuvoka, a te szervizabradon nem volt ez egyertelmu. A
> felette levo cso lehet a fix besajtolt cucc lehet az emulzios cso, ez meg
> tartalmazza azt a kalibralt furatot ami a fofuvoka funkciojat latja el.
> Ezt kell takaritani.
> Ertem hogy nem tunik egyszerunek, de nagyon odafigyelnek ra hogy primitiv
> modon tisztithato legyen.
> Az egy elegge fix dolog hogy az uszohaz aljat lebontva hozzaferheto kell
> legyen a fofuvoka.
>
> Bye
> Dexter
> 2014.06.07. 13:19, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>
>> A 18-nak nem az a szerepe, hogy a benzint beengedje/elzárja?
>>
>> Itt van KJ ábrája: http://euroled.hu/tecum.jpg
>>
>> Ha jól értem, az az egyszerű eset, ha ez van az úszóház alján, onnan
>> kitekerném, kipucolnám, visszaraknám és boldogság. De jó eséllyel az én
>> karburátorom nem így működik.
>> Az első eldöntendő kérdés, hogy leszereljem-e az egész karburátort. Ami
>> ellene szól, hogy nem tudom, van-e, kell-e tömítés(t cserélni) azon a két
>> felületen, ahol a légszűrő csöve, és ahol a kimenő oldal, a motor beömlő
>> csöve találkozik. Ha ott később falsot szívna, biztos nem lenne jó. A
>> másik, hogy a leszereléshez szét kell bontanom azt a fenti két rudazatot,
>> és ki tudja, sikerül-e ugyanúgy visszaszerelni.
>> Ha csak lent lenne egy csavar maga a fúvóka, azt még talán ki tudom szedni
>> a karburátor leszedése nélkül. De ha mélyebbre kell bányásznom, oda már nem
>> jutok el, ha fent hagyom.
>>
>> Ráadásul negyediken lakom, tegnap a park szélén elbohóckodtam a kisebb
>> beavatkozásokkal, de ezt nem biztos, hogy jó ötlet ott megpróbálni. Még egy
>> erre alkalmas asztalom sincs.
>>
>> Gábor
>>
>> 2014.06.07. 1:47 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>>> Talan a 18-as kornyeken kene korul nezni elso korben.
>>> Az ott lehet egy vakuum aktivalt fuvoka szeru valami meg akkor is ha nem a
>>> klasszikus "main jet" nevre hallgat :)
>>>
>>> Bye
>>> Dexter
>>> 2014.06.06. 23:45, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>
>>>   Asszem' ez lehet a karburátorom:
>>>> http://www.tecumseh.hu/images/rajzok/Tecumseh_Europa/
>>>> Karburator/23099003.pdf
>>>>
>>>> Nem igazán értem, hogy ebben hol van a fúvóka, azt hogyan lehet kiszedni
>>>> és megtisztítani.
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2014.06.06. 19:37 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>
>>>>   Nos, a MOL-nál volt a kúton sima is meg szintetikus is.
>>>>> Betöltöttem a kannából a régi benzint, szivatóztam, viszonylag pöccre
>>>>> indult. Viszont kb. 1mp után le is áll. Ha megint szivatózom, megint
>>>>> beröffen, megy egy egész kicsit, leáll. Ebből úgy gondolom, hogy nem a
>>>>> benzinnel van a gond, hanem tényleg a fúvóka nem megy, már ha a szivató
>>>>> egy
>>>>> külön útvonalon juttatja be a benzint -sajnos tényleg nem értek hozzá.
>>>>>
>>>>> Itt jött a bajom, mert szívesen kipucoltam volna a fúvókát, de lövésem
>>>>> sincs, hogy lehet hozzájutni. Leszereltem a borítólemezt, a légszűrőt,
>>>>> és
>>>>> utána csak néztem hogy most akkor merre tovább. Autónál megtalálnám, de
>>>>> itt
>>>>> nem megy.
>>>>>
>>>>> Felraktam egy képet:
>>>>> http://e8e.eu/2014-06-06_18-26-40_771.jpg
>>>>>
>>>>> Jól gondolom, hogy jobb felül a levegő beömlő, alatta a benzincső,
>>>>> középen a karburátor a szivatóval, majd balra azon a csövön már a kész
>>>>> keverék megy tovább? A szivatógomb fölött van az a két kar a rugókkal,
>>>>> létezik, hogy az állítja be a fordulatszámot?
>>>>> Szóval jobbról kellene elindulnom, leszerelni a levegőbeömlőt, aztán a
>>>>> piros gombtól balra a nagy csavarral az egész karburátort, és ott
>>>>> turkálni
>>>>> benne, vagy szokott lenni valami rövidebb út?
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>> 2014.06.06. 15:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>
>>>>>   Ha beindul, akkor ne macskazz a fuvokaval . Ha ugy tetted le hogy
>>>>>> kifogyott, talan nem szaradt bele az adalek.
>>>>>> Ha beindul es elfogadhatoan mukodik, akkor lassan kimossa belole a
>>>>>> dzsuvat.
>>>>>> Olajbol tenyleg a leggagyibb is megteszi. Minden marketingrizsa csak a
>>>>>> szuk
>>>>>> piaci szegmens extraprofitjat szolgalja.
>>>>>>
>>>>>> Bye
>>>>>> Dexter
>>>>>> 2014.06.06. 14:48, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>
>>>>>>   Oké, köszi a válaszaidat! Lesétálok a MOL kúthoz, ha van a kisgép olaj
>>>>>>>   1,2k alatt, megveszem, vagy átmegyek a Castrolba, és veszek ott
>>>>>> valami
>>>>>> 15W40-et. A spéci olaj után most nincs időm utánajárni.
>>>>>>
>>>>>>   A főfúvóka lövésem sincs, hol lehet, de hát valamikor ezt is el kell
>>>>>>>   kezdeni. Legalább annyi eszem volt, hogy üres tankkal pakoltam el
>>>>>> utoljára.
>>>>>>
>>>>>>   Ezt is érdemes beindítani, hogy meleg olajat eresszek le belőle?
>>>>>>> Gábor
>>>>>>>
>>>>>>> 2014.06.06. 14:36 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>>
>>>>>>>    A fofuvokat mindekepp vedd ki es takaritsd ki a karbit.
>>>>>>>
>>>>>>>> Bye
>>>>>>>> Dexter
>>>>>>>> 2014.06.06. 12:59, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>>    Csak már vagy 2 éve nem volt beindítva, attól tartok, ha nem indul,
>>>>>>>>
>>>>>>>>> nem
>>>>>>>>> fogom tudni, hogy ezért, vagy más miatt.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2014.06.06. 12:53 keltezéssel, potyo írta:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>    Próbáld ki, ha megy vele, akkor használd el. Ha nem, akkor mondjuk
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 1:10
>>>>>>>>>> arányban felhígítva beöntöd az autóba.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2014. június 6. 12:50 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>      Eddig keveset használtam, de most a nagyobb birtokot már
>>>>>>>>>> kénytelen
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>   leszek
>>>>>>>> rendszeresen nyírni, és ahogy számoltam, egy alkalom is 4-5 órát
>>>>>>>> jelent,
>>>>>>>>> ha
>>>>>>>> eléggé gyorsan tolom akkor is.
>>>>>>>>>>> Az állott benzin kérdéséről van véleményetek?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>



More information about the Elektro-etc mailing list