[elektro-etc] Dógozgatunk (Volt: Re: [elektro] wifi modul

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon May 13 13:51:59 CEST 2013


Tegnap este benzinkut. Megyek kereket pumpalni,3 bar mivan?! Fel evet allt a kocsi, meg lapit is a kerek, vmi gaz lesz. Masik fejhez at, 2.2 a 2.7 helyett, sanszos h oke.

Szolok a kutasnak h rossz a mero. Tudja +1-et mer. Oke mondom, de vki tulfuj elszall, es az nem oke ugy. Motorral pl nagyon nem vicces. "De nem ertem,  h +1-et mer???" Mondom en ertem most h elmondta miutan jeleztem h nemjo, de az elobb ott allt mellettem es nem szolt.Vki nincs kepben, es tulfujja aztan elhasal, az szep lesz. Legalabb irjak ra ki, de inkabb szereljek le, ez konkretan balesetveszelyes igy. Nagynehezen felfogta, es leszerelte. Nem ertem az embereket....

Masreszt ma +1 holnap +2 ...  nem gondolkodik? 

Arnold
Sent from my iPhone

On 2013.05.13., at 11:36, János Zakó <janoszako at gmail.com> wrote:

> Szombaton lehullott az autóról az egyik ablaktörlőlapát. Mivel esett
> az eső és nem volt már nyitva semmilyen autósbolt, bementem a
> benzinkútra.
> Rajtam kívül nem nem volt egy vásárló sem, 5 percig forgattam a
> dobozokat a polcon. Az egyik eladó újságot olvasott, a másik a
> pénztárgép mögött dülleszkedett. Nem mintha tudtak volna segíteni, de
> elvártam volna az segítőkészséget.
> Mikor kimentem az ajtón, legalább viszonozták az elköszönést.
> Ez is valami.
> 
> 
> 2013/5/13 Kaczmarek Edvard <edk-eletc at babakezek.hu>:
>> 
>>> Ma délelőtt két rendelést akartam leadni.
>>> 
>>> De, nem sikerült...
>> 
>> ,,A Mapei Kft. 150 építőanyag és burkolatkereskedőnél végzett
>> próbavásárlásokon alapuló kutatást a múlt év végén. Az eredmény megdöbbentő: a
>> lehetőségek nagy részét &#8222;elpuskázzák&#8221; a kereskedők az eladók nem megfelelő
>> hozzáállása és tudása miatt. A próbavásárlások során már az első benyomás
>> megdöbbentő volt: a felkeresett üzletek 52 százalékában nem mosolyogtak az
>> eladók, 45 százalékukban pedig még csak nem is köszöntek.
>> 
>> Ennél is kedvezőtlenebb képet mutat, hogy az üzletek 59 százalékában
>> egyáltalán nem érdeklődtek a vevő szándékáról, hogy mi a problémája, vagy
>> éppen mit szeretne.
>> 
>> Az eladók 80 százaléka nem kezelte a próbavásárlók kifogásait, &#8222;ha nem, hát
>> nem&#8221; attitűddel álltak a feltett kérdésekhez. Ugyancsak rosszul fest, hogy
>> szinte sehol (92 százalék) nem segítették gyártói akció ajánlásával az
>> érdeklődőket, és az esetek 86 százalékában nem ajánlottak szakembert a
>> tanácstalan vevőknek. Összességében az eladók 62 százaléka nem mutatott
>> megfelelő szakmai felkészültséget.''
> 



More information about the Elektro-etc mailing list