[elektro-etc] Dógozgatunk (Volt: Re: [elektro] wifi modul

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
Mon May 13 13:55:26 CEST 2013


usaban a benzinkuton nincs nyomasmero a levegon. ezert.

Vajk


2013/5/13 Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>

> Tegnap este benzinkut. Megyek kereket pumpalni,3 bar mivan?! Fel evet allt
> a kocsi, meg lapit is a kerek, vmi gaz lesz. Masik fejhez at, 2.2 a 2.7
> helyett, sanszos h oke.
>
> Szolok a kutasnak h rossz a mero. Tudja +1-et mer. Oke mondom, de vki
> tulfuj elszall, es az nem oke ugy. Motorral pl nagyon nem vicces. "De nem
> ertem,  h +1-et mer???" Mondom en ertem most h elmondta miutan jeleztem h
> nemjo, de az elobb ott allt mellettem es nem szolt.Vki nincs kepben, es
> tulfujja aztan elhasal, az szep lesz. Legalabb irjak ra ki, de inkabb
> szereljek le, ez konkretan balesetveszelyes igy. Nagynehezen felfogta, es
> leszerelte. Nem ertem az embereket....
>
> Masreszt ma +1 holnap +2 ...  nem gondolkodik?
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.05.13., at 11:36, János Zakó <janoszako at gmail.com> wrote:
>
> > Szombaton lehullott az autóról az egyik ablaktörlőlapát. Mivel esett
> > az eső és nem volt már nyitva semmilyen autósbolt, bementem a
> > benzinkútra.
> > Rajtam kívül nem nem volt egy vásárló sem, 5 percig forgattam a
> > dobozokat a polcon. Az egyik eladó újságot olvasott, a másik a
> > pénztárgép mögött dülleszkedett. Nem mintha tudtak volna segíteni, de
> > elvártam volna az segítőkészséget.
> > Mikor kimentem az ajtón, legalább viszonozták az elköszönést.
> > Ez is valami.
> >
> >
> > 2013/5/13 Kaczmarek Edvard <edk-eletc at babakezek.hu>:
> >>
> >>> Ma délelőtt két rendelést akartam leadni.
> >>>
> >>> De, nem sikerült...
> >>
> >> ,,A Mapei Kft. 150 építőanyag és burkolatkereskedőnél végzett
> >> próbavásárlásokon alapuló kutatást a múlt év végén. Az eredmény
> megdöbbentő: a
> >> lehetőségek nagy részét &#8222;elpuskázzák&#8221; a kereskedők az
> eladók nem megfelelő
> >> hozzáállása és tudása miatt. A próbavásárlások során már az első
> benyomás
> >> megdöbbentő volt: a felkeresett üzletek 52 százalékában nem mosolyogtak
> az
> >> eladók, 45 százalékukban pedig még csak nem is köszöntek.
> >>
> >> Ennél is kedvezőtlenebb képet mutat, hogy az üzletek 59 százalékában
> >> egyáltalán nem érdeklődtek a vevő szándékáról, hogy mi a problémája,
> vagy
> >> éppen mit szeretne.
> >>
> >> Az eladók 80 százaléka nem kezelte a próbavásárlók kifogásait,
> &#8222;ha nem, hát
> >> nem&#8221; attitűddel álltak a feltett kérdésekhez. Ugyancsak rosszul
> fest, hogy
> >> szinte sehol (92 százalék) nem segítették gyártói akció ajánlásával az
> >> érdeklődőket, és az esetek 86 százalékában nem ajánlottak szakembert a
> >> tanácstalan vevőknek. Összességében az eladók 62 százaléka nem mutatott
> >> megfelelő szakmai felkészültséget.''
> >
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list