[elektro-etc] Dógozgatunk (Volt: Re: [elektro] wifi modul

Jozsef Valkai vjozsef at valkai.net
Mon May 13 11:53:41 CEST 2013


Nekem meg csaj segitett valasztani olajat es bele is toltotte. :)

Jahogy kisvarosi Lukoil kut 2db toltoallomassal volt!

-- 
--
Valkai Jozsef
+36 70 36 28 147
vjozsef at valkai.net
lat: +47.30.43.94
lon: +19.9.9.39



2013. május 13. 11:51 János Zakó írta, <janoszako at gmail.com>:

> Lehet hogy egyedül vagyok ezzel, de jártam már olyan benzinkúton, ahol
> még fel is szerelték a lapátot és megtankolták az autót.
> Pedig nem egy M6-os BMW volt, hanem egy Renault Clio kisteherautó.
>
>
>
> 2013/5/13 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> > es vettel lapatot?
> >
> > mert ha nem, akkor nem voltal vevo, es akkor miert is kellett volna veled
> > foglalkozni?
> >
> > Vajk
> >
> >
> > 2013/5/13 János Zakó <janoszako at gmail.com>
> >
> >> Szombaton lehullott az autóról az egyik ablaktörlőlapát. Mivel esett
> >> az eső és nem volt már nyitva semmilyen autósbolt, bementem a
> >> benzinkútra.
> >> Rajtam kívül nem nem volt egy vásárló sem, 5 percig forgattam a
> >> dobozokat a polcon. Az egyik eladó újságot olvasott, a másik a
> >> pénztárgép mögött dülleszkedett. Nem mintha tudtak volna segíteni, de
> >> elvártam volna az segítőkészséget.
> >> Mikor kimentem az ajtón, legalább viszonozták az elköszönést.
> >> Ez is valami.
> >>
> >>
> >> 2013/5/13 Kaczmarek Edvard <edk-eletc at babakezek.hu>:
> >> >
> >> >> Ma délelőtt két rendelést akartam leadni.
> >> >>
> >> >> De, nem sikerült...
> >> >
> >> > ,,A Mapei Kft. 150 építőanyag és burkolatkereskedőnél végzett
> >> > próbavásárlásokon alapuló kutatást a múlt év végén. Az eredmény
> >> megdöbbentő: a
> >> > lehetőségek nagy részét &#8222;elpuskázzák&#8221; a kereskedők az
> eladók
> >> nem megfelelő
> >> > hozzáállása és tudása miatt. A próbavásárlások során már az első
> benyomás
> >> > megdöbbentő volt: a felkeresett üzletek 52 százalékában nem
> mosolyogtak
> >> az
> >> > eladók, 45 százalékukban pedig még csak nem is köszöntek.
> >> >
> >> > Ennél is kedvezőtlenebb képet mutat, hogy az üzletek 59 százalékában
> >> > egyáltalán nem érdeklődtek a vevő szándékáról, hogy mi a problémája,
> vagy
> >> > éppen mit szeretne.
> >> >
> >> > Az eladók 80 százaléka nem kezelte a próbavásárlók kifogásait,
> &#8222;ha
> >> nem, hát
> >> > nem&#8221; attitűddel álltak a feltett kérdésekhez. Ugyancsak rosszul
> >> fest, hogy
> >> > szinte sehol (92 százalék) nem segítették gyártói akció ajánlásával az
> >> > érdeklődőket, és az esetek 86 százalékában nem ajánlottak szakembert a
> >> > tanácstalan vevőknek. Összességében az eladók 62 százaléka nem
> mutatott
> >> > megfelelő szakmai felkészültséget.''
> >> >
> >>
> >>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list