[elektro-etc] Dógozgatunk (Volt: Re: [elektro] wifi modul

János Zakó janoszako at gmail.com
Mon May 13 11:51:22 CEST 2013


Lehet hogy egyedül vagyok ezzel, de jártam már olyan benzinkúton, ahol
még fel is szerelték a lapátot és megtankolták az autót.
Pedig nem egy M6-os BMW volt, hanem egy Renault Clio kisteherautó.



2013/5/13 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> es vettel lapatot?
>
> mert ha nem, akkor nem voltal vevo, es akkor miert is kellett volna veled
> foglalkozni?
>
> Vajk
>
>
> 2013/5/13 János Zakó <janoszako at gmail.com>
>
>> Szombaton lehullott az autóról az egyik ablaktörlőlapát. Mivel esett
>> az eső és nem volt már nyitva semmilyen autósbolt, bementem a
>> benzinkútra.
>> Rajtam kívül nem nem volt egy vásárló sem, 5 percig forgattam a
>> dobozokat a polcon. Az egyik eladó újságot olvasott, a másik a
>> pénztárgép mögött dülleszkedett. Nem mintha tudtak volna segíteni, de
>> elvártam volna az segítőkészséget.
>> Mikor kimentem az ajtón, legalább viszonozták az elköszönést.
>> Ez is valami.
>>
>>
>> 2013/5/13 Kaczmarek Edvard <edk-eletc at babakezek.hu>:
>> >
>> >> Ma délelőtt két rendelést akartam leadni.
>> >>
>> >> De, nem sikerült...
>> >
>> > ,,A Mapei Kft. 150 építőanyag és burkolatkereskedőnél végzett
>> > próbavásárlásokon alapuló kutatást a múlt év végén. Az eredmény
>> megdöbbentő: a
>> > lehetőségek nagy részét &#8222;elpuskázzák&#8221; a kereskedők az eladók
>> nem megfelelő
>> > hozzáállása és tudása miatt. A próbavásárlások során már az első benyomás
>> > megdöbbentő volt: a felkeresett üzletek 52 százalékában nem mosolyogtak
>> az
>> > eladók, 45 százalékukban pedig még csak nem is köszöntek.
>> >
>> > Ennél is kedvezőtlenebb képet mutat, hogy az üzletek 59 százalékában
>> > egyáltalán nem érdeklődtek a vevő szándékáról, hogy mi a problémája, vagy
>> > éppen mit szeretne.
>> >
>> > Az eladók 80 százaléka nem kezelte a próbavásárlók kifogásait, &#8222;ha
>> nem, hát
>> > nem&#8221; attitűddel álltak a feltett kérdésekhez. Ugyancsak rosszul
>> fest, hogy
>> > szinte sehol (92 százalék) nem segítették gyártói akció ajánlásával az
>> > érdeklődőket, és az esetek 86 százalékában nem ajánlottak szakembert a
>> > tanácstalan vevőknek. Összességében az eladók 62 százaléka nem mutatott
>> > megfelelő szakmai felkészültséget.''
>> >
>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list