[elektro-etc] http://m.index.hu/video/2013/05/04/kiralyreti_kisvasut/

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Sun May 5 19:55:26 CEST 2013


Tanács Dávid Szilveszter <tanacsdavid at sosperec.hu> írta, 2013.05.05.:
> Itt nezd a feket: http://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_Ikarus_260

akkor ezek szerint a II. v.h. előtti sínbuszok még nehezebbek voltak,
és később is  még sokat jártak
széles talpú kerékkel, és fővasúti vonalon (nem annyira éles kanyarokon)

"A háború után a BSzKRt 1945 július-augusztusban hat üzemképes
sínautóbuszát három ikerjárművé alakította, és a fővasúti vonalakon
történő közlekedtetés érdekében széles talpú kerékpárral szereltette
fel. 1945. augusztusától egy ikerpár a HRV Dunaharaszti-Dunahíd -
Ráckeve közötti vonalán lépett szolgálatba. Az iker-sínautóbusz
segített a sziget belső forgalmának lebonyolításában a Kis-Duna híd
újjáépítéséig."


> 2013-05-05 16:22 időpontban Cser Tamas ezt írta:
>> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2013.05.05.:
>>> agyalas az engedelyeztetes kerdesehez : szerintem vannak limitek es
>>> kategoriak .
>>> elkepzelheto hogy minden ami kevesebb mint otven tonna (vasuti
>>> gondolkodassal : nincs benne anyag) es nem haladja meg a tervezett
>>
>> http://villamosok.hu/nza/3100.html
>> a sínautók, sínautóbuszok korábbi történetéről képekben
>>
>> szóval régen mégiscsak tudtak menni a sineken



More information about the Elektro-etc mailing list