[elektro-etc] http://m.index.hu/video/2013/05/04/kiralyreti_kisvasut/

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun May 5 20:20:46 CEST 2013


nekem inkabb az jott le hogy a villamos onbeallo tengely hianya volt a
kanyarodokepesseguk korlatja .
de vegulis mindegy . a lenyeg hogy megepitehetoek , odafigyelessel es
esszel lehet 50-100 literes fogyasztas alatt is kozlekedni .

bye
dexter



2013. május 5. 19:55 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:

> Tanács Dávid Szilveszter <tanacsdavid at sosperec.hu> írta, 2013.05.05.:
> > Itt nezd a feket: http://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_Ikarus_260
>
> akkor ezek szerint a II. v.h. előtti sínbuszok még nehezebbek voltak,
> és később is  még sokat jártak
> széles talpú kerékkel, és fővasúti vonalon (nem annyira éles kanyarokon)
>
> "A háború után a BSzKRt 1945 július-augusztusban hat üzemképes
> sínautóbuszát három ikerjárművé alakította, és a fővasúti vonalakon
> történő közlekedtetés érdekében széles talpú kerékpárral szereltette
> fel. 1945. augusztusától egy ikerpár a HRV Dunaharaszti-Dunahíd -
> Ráckeve közötti vonalán lépett szolgálatba. Az iker-sínautóbusz
> segített a sziget belső forgalmának lebonyolításában a Kis-Duna híd
> újjáépítéséig."
>
>
> > 2013-05-05 16:22 időpontban Cser Tamas ezt írta:
> >> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2013.05.05.:
> >>> agyalas az engedelyeztetes kerdesehez : szerintem vannak limitek es
> >>> kategoriak .
> >>> elkepzelheto hogy minden ami kevesebb mint otven tonna (vasuti
> >>> gondolkodassal : nincs benne anyag) es nem haladja meg a tervezett
> >>
> >> http://villamosok.hu/nza/3100.html
> >> a sínautók, sínautóbuszok korábbi történetéről képekben
> >>
> >> szóval régen mégiscsak tudtak menni a sineken
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list