[elektro-etc] Az en tapasztalataim - volt: nyomatekmania, Arnold irasa
Xorn
toth.endre at gmail.com
Sun Mar 24 20:07:27 CET 2013
Mondom, hagyták a francba, lett a normál mennyiség helyette, plusz a
szép selymes market ing.
Best regards,
Andy
2013/3/24 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>:
> Ja, es jo parszor lattam annak idejen felemelve a Xsara-t, de en ott sehogy
> sem tudtam osszeszamolni 12 szilentet. Ettol persze meg lehet igazad, csak
> lehet, hogy en nem lattam.
> (Esetleg pontosan utana tudok erdeklodni, ha erdekel.)
>
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>> Andy!
>>
>> Lehet, hogy en vagyok helipokter (sic!), de nekunk (a felesegemnek) volt
>> egy 1,6-os benyas Xsara-ja, meg az elso szeriak kozul, es azt bizton
>> allithatom, hogy en meg autoval olyan "fittipaldisan" nem mentem be a
>> cseszneki kanyarokba, mint azzal. Pedig egyreszt volt mar "nehany" autom
>> az eletemben, masreszt a cseszneki utat ugy ismerem, mint a tenyeremet.
>> Szo szerint! Meg a kanyarokat is memorizaltam (tenyleg!), gondolvan
>> arra, amikor kodos, teli idoben kellett ott hetente oda-vissza
>> jonnom-mennem.
>> Amugy meg ez a passziv hatsokerek kormanyzas nem csak a Xsara
>> markecingdumaja volt, hanem tobb francia autoban benne volt (pl. Peugeot
>> 306 es allitolag az elso generacios Xantiakban is).
>> 306-osom is volt par evig (benyas), azzal is kegyetlenul lehetett
>> kanyarodni - vesztemre, mert pont ott, Cseszneknel "lottem" vele egyszer
>> egy szarvast, ugyanis megszokasbol jo gyorsan mentem bele a kanyarba, s
>> mar nem volt idom semmit tenni ellene.
>>
>> Szoval, ki van zarva, mert nem tudom. :)))
>>
>> Karoly
>>
>>
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> Amíg ez a "divat" és a "marketing" közötti pingpongozáson múlik, addig
>>> ez sajnos sosem ér véget.
>>>
>>> Az r=1 user meg bekajálja, mert a minimális ismeretei sincsenek meg
>>> még ahhoz sem, hogy a beetetős marketingrizsát el tudja választani a
>>> valóságtól, nemhogy műszakilag is belelásson annyira, hogy tudja,
>>> miről van szó.
>>>
>>> Példa erre - richtig pont Citroen - a Xsara anno. Nem tudták rendesen
>>> megcsinálni a hátsó futóművét, lobogott az egész cucc ide-oda a
>>> kanyarokban. Már ott tartottak, hogy 12 szilent volt a hátsó
>>> futóműben. Majd hagyták a francba az egészet, és kitalálták azt a
>>> marketingdumát helyette, hogy "önkormányzó hátsó futómű", ami néhány
>>> fokkal "utánakanyarodik" az elsőnek...
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2013/3/24 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>>>>
>>>> sok boldog kilometert hozza . van az a pont amikor a felhasznalok
>>>> eleg nagy
>>>> hanyada fordit hatat ennek az elmebajnak es akkor talan a gyartok is
>>>> kapcsolnak majd ... talan .
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2013. március 24. 17:00 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>>>>
>>>>> a szomoru valosag az hogy a sok elektronika fenntarthatalanna es
>>>>>>
>>>>>> megbizhatatlanna teszi az autot (nincs hozza emberi aron alkatresz)
>>>>>> , a
>>>>>> fajlagos fogyasztast novelte , roviditette az elettartamot ,
>>>>>> nehezebben ,
>>>>>> rosszabbul vezethetove tette es egy kis mertekben csokkentette a
>>>>>> karosanyag
>>>>>> emissziot - bizonyos teruleteken , elvben , de inkabb csak
>>>>>> megvaltoztatta
>>>>>> az emisszios profilt - lehet hogy korantsem elonyere .
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Hat pont ezt mondom en is, igaz, nem ennyire tudomanyosan. :)))
>>>>>
>>>>> Igy aztan - kovezzetek meg erte! - en ezt a dontest most a regiuj
>>>>> Xantia
>>>>> vasarlasaval, kb. 5 evvel elnapoltam. Majd 5 ev mulva elkezdhet ujra
>>>>> foni a
>>>>> fejem, hogy most akkor a sok xar kozul mi a francot vegyek es milyen
>>>>> "korszeru" fostalicska okozta bosszankodassal noveljem a vernyomasomat.
>>>>> (Szivem szerint, ha annyira kiforrott lenne, en elektronyos jarganyt
>>>>> vennek, de hat azok fejlettsegi szintje szerintem mar nem az en
>>>>> eletemben
>>>>> lesz olyan, hogy meg legyek vele minden tekintetben elegedve.)
>>>>>
>>>>> Megj.: elvileg megtehettuk volna, hogy most veszunk egy
>>>>> hudeszuperhipermoderncsillivil**li autot, mert hozzajutottunk egy kis
>>>>> le'hez, tehat nem elsosorban anyagi megfontolasok miatt vettunk egy
>>>>> regi
>>>>> Xantiat, hanem inkabb az altalad is emlitett "szomoru valosag" miatt.
>>>>>
>>>>> Karoly
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list