[elektro-etc] Az en tapasztalataim - volt: nyomatekmania, Arnold irasa

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Mar 25 00:17:18 CET 2013


Emlitett Alfa Spider is ilyen. Olyat kanyarodik, hogy megkonnyezi az ember. :) Es meg mindig 1995-ot irunk.... 

Arnold
Sent from my iPhone

On 2013.03.24., at 19:02, Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> wrote:

> .
> Amugy meg ez a passziv hatsokerek kormanyzas nem csak a Xsara markecingdumaja volt, hanem tobb francia autoban benne volt (pl. Peugeot 306 es allitolag az elso generacios Xantiakban is).
> 306-osom is volt par evig (benyas), azzal is kegyetlenul lehetett kanyarodni - vesztemre, mert pont ott, Cseszneknel "lottem" vele egyszer egy szarvast, ugyanis megszokasbol jo gyorsan mentem bele a kanyarba, s mar nem volt idom semmit tenni ellene.
> 
> Szoval, ki van zarva, mert nem tudom. :)))
> 
> Karoly
> 
> 
> 
> -------- Original Message --------
> 
>> Amíg ez a "divat" és a "marketing" közötti pingpongozáson múlik, addig
>> ez sajnos sosem ér véget.
>> 
>> Az r=1 user meg bekajálja, mert a minimális ismeretei sincsenek meg
>> még ahhoz sem, hogy a beetetős marketingrizsát el tudja választani a
>> valóságtól, nemhogy műszakilag is belelásson annyira, hogy tudja,
>> miről van szó.
>> 
>> Példa erre - richtig pont Citroen - a Xsara anno. Nem tudták rendesen
>> megcsinálni a hátsó futóművét, lobogott az egész cucc ide-oda a
>> kanyarokban. Már ott tartottak, hogy 12 szilent volt a hátsó
>> futóműben. Majd hagyták a francba az egészet, és kitalálták azt a
>> marketingdumát helyette, hogy "önkormányzó hátsó futómű", ami néhány
>> fokkal "utánakanyarodik" az elsőnek...
>> 
>> Best regards,
>> Andy
>> 
>> 2013/3/24 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>>> sok boldog kilometert hozza . van az a pont amikor a felhasznalok eleg nagy
>>> hanyada fordit hatat ennek az elmebajnak es akkor talan a gyartok is
>>> kapcsolnak majd ... talan .
>>> 
>>> bye
>>> dexter
>>> 
>>> 
>>> 
>>> 2013. március 24. 17:00 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>>> 
>>>> a szomoru valosag az hogy a sok elektronika fenntarthatalanna es
>>>>> megbizhatatlanna teszi az autot (nincs hozza emberi aron alkatresz) , a
>>>>> fajlagos fogyasztast novelte , roviditette az elettartamot , nehezebben ,
>>>>> rosszabbul vezethetove tette es egy kis mertekben csokkentette a
>>>>> karosanyag
>>>>> emissziot - bizonyos teruleteken , elvben , de inkabb csak megvaltoztatta
>>>>> az emisszios profilt - lehet hogy korantsem elonyere .
>>>> 
>>>> Hat pont ezt mondom en is, igaz, nem ennyire tudomanyosan. :)))
>>>> 
>>>> Igy aztan - kovezzetek meg erte! - en ezt a dontest most a regiuj Xantia
>>>> vasarlasaval, kb. 5 evvel elnapoltam. Majd 5 ev mulva elkezdhet ujra foni a
>>>> fejem, hogy most akkor a sok xar kozul mi a francot vegyek es milyen
>>>> "korszeru" fostalicska okozta bosszankodassal noveljem a vernyomasomat.
>>>> (Szivem szerint, ha annyira kiforrott lenne, en elektronyos jarganyt
>>>> vennek, de hat azok fejlettsegi szintje szerintem mar nem az en eletemben
>>>> lesz olyan, hogy meg legyek vele minden tekintetben elegedve.)
>>>> 
>>>> Megj.: elvileg megtehettuk volna, hogy most veszunk egy
>>>> hudeszuperhipermoderncsillivil**li autot, mert hozzajutottunk egy kis
>>>> le'hez, tehat nem elsosorban anyagi megfontolasok miatt vettunk egy regi
>>>> Xantiat, hanem inkabb az altalad is emlitett "szomoru valosag" miatt.
>>>> 
>>>> Karoly
> 



More information about the Elektro-etc mailing list