[elektro-etc] nyomatekmania
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sat Mar 23 19:16:17 CET 2013
Nincs vész mód, nem tudja ez még detektálni, hogy szakadt a szelep tekercs...
95-ös a lelkem. Homersekleteket mér, levegot, oszt csokolom. Ha hibasat mér
akkor sem panaszkodik, azthiszi az úgy jó. :) Gyujtastekercsrol sincs infoja,
asszem a vizhuto ventit sem a motor ECU kapcsolja ebben még, hanem kulon gomba+relé.
Egyszer megmerem, nagyon kivancsi vagyok.
Csak elobb ossze kene rakni... a szerelo altal a burkolatban bennfelejtett
muanyagdarab beugrott a vezmuszij ala tavaly osszel egy fekvorendor utan, es
felig szetszedve busul a sarokban a garazsban.. Remelem csak hengerfej+szelepek
és a dugo stb tulelte. Nem mentem gyorsan, remenykedek.
A.
On 2013.03.23. 18:54, charles hoss wrote:
> ha nem erzed nagyon szarnak , akkor nyilvan esszel csinaltak - uresen ,
> veszmodban az alacsony fordulatra szabalyzott rendszer mukodik - tehat
> alacsony nyomatek marad - a vegteljesitmenyt meg a jofene sem tudja
> megmerni , erezni - ahhoz autopalyan kene uzni a verdat .
> talan egy torque pro meg tudja merni hogy lehuzott es feldugott uzem kozott
> mi az elteres .
> erdekes lenne.
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. március 23. 18:50 Fuzesi Arnold írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>
>> Ennyire nem egyszerű, mert ha lehúzom a VVT szelep csatijat, alig érzem a
>> kulonbseget.
>> Mitöbb mintha jobban menne, valszeg itt jön a képbe a dizeles illuzio.
>> Ránt, elhal, váltok, és olyan mintha nagyon menne. :)
>> Közben kizárt, hogy lehuztott VVT szelep csatival jobban gyorsuljon.
>>
>> A.
>> On 2013.03.23. 18:42, charles hoss wrote:
>>
>>> megkerultek a vezerlesvaltassal . ilyen egyszeru .
>>> csak a ford altal takolt valtozo vezerlesnek nagyon rossz hire van .
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>>
>>> 2013. március 23. 18:40 Fuzesi Arnold írta, <
>>> arnold.fuzesi.lista at gmail.com**>:
>>>
>>> 16 szelepesben is van ami tudja ezt, pl az Alfa 2.0 TwinSpark valtozo
>>>> szelepvezerlesu motorja 95-bol.
>>>> 1-3-5-tel kozlekedek vele joreszt varosban, marmar dizelesen 2e főlé csak
>>>> induláskor kell kergetni, utána lazan elkrúzol 1500-2000 között.
>>>>
>>>> Ha meg kell, akkor 7500-ig lehet húzatni, és gyorsul is, nem csak vonyít.
>>>> (Előzésnél néha le-le szabályoz, ha nem figyelek oda, és forszírozom,
>>>> annyira nem érzékelem, hogy jelentősen fogyna a nyomaték.)
>>>>
>>>> Mai napig nem értem, hogy hozták össze. 8 szelepes 2.0 Lancia anno sem
>>>> ment szebben/jobban (ugyan ez a blokk, más a hengerfej, nincs VVT), pedig
>>>> könnyebb, és sokkal gyengébb is volt (155LE vs 113LE), és nem evett
>>>> kevesebbet sem.
>>>>
>>>> Ki kell próbálni, nincs örök érvényű szabály, én ebben maradtam magammal.
>>>> Max annyi, hogy a dizel az mezőgazdasági járműbe való. ;)
>>>>
>>>>
>>>> Turboval egyetértek. :)
>>>>
>>>>
>>>> A.
>>>>
>>>> On 2013.03.23. 18:21, charles hoss wrote:
>>>>
>>>> ahogy nekem szempont volt hogy nyolcszelepes legyen a blokk , nuku turbo
>>>>> es
>>>>> eszetlen vegteljesitmeny . ki lehet probalni a streetka-t . nagyon jol
>>>>> hasznalhato a motorja normalis kozlekedesben . elindul , megy , gyorsul
>>>>> -
>>>>> nem kell gepeszkenem erte .
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2013. március 23. 18:20 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
>>>>>
>>>>> Acs Gabor wrote:
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Mert tudja, hogy x nyomatékot jó erős motor tud, a kis gagyi,
>>>>>>
>>>>>>> hitványul megtervezett meg nem.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> a F1 motorok 18000-es fordulattal biztos hitvanyabbak mint a
>>>>>> teherauto
>>>>>> motorok :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list