[elektro-etc] nyomatekmania
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Mar 23 18:54:11 CET 2013
ha nem erzed nagyon szarnak , akkor nyilvan esszel csinaltak - uresen ,
veszmodban az alacsony fordulatra szabalyzott rendszer mukodik - tehat
alacsony nyomatek marad - a vegteljesitmenyt meg a jofene sem tudja
megmerni , erezni - ahhoz autopalyan kene uzni a verdat .
talan egy torque pro meg tudja merni hogy lehuzott es feldugott uzem kozott
mi az elteres .
erdekes lenne.
bye
dexter
2013. március 23. 18:50 Fuzesi Arnold írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> Ennyire nem egyszerű, mert ha lehúzom a VVT szelep csatijat, alig érzem a
> kulonbseget.
> Mitöbb mintha jobban menne, valszeg itt jön a képbe a dizeles illuzio.
> Ránt, elhal, váltok, és olyan mintha nagyon menne. :)
> Közben kizárt, hogy lehuztott VVT szelep csatival jobban gyorsuljon.
>
> A.
> On 2013.03.23. 18:42, charles hoss wrote:
>
>> megkerultek a vezerlesvaltassal . ilyen egyszeru .
>> csak a ford altal takolt valtozo vezerlesnek nagyon rossz hire van .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>> 2013. március 23. 18:40 Fuzesi Arnold írta, <
>> arnold.fuzesi.lista at gmail.com**>:
>>
>> 16 szelepesben is van ami tudja ezt, pl az Alfa 2.0 TwinSpark valtozo
>>> szelepvezerlesu motorja 95-bol.
>>> 1-3-5-tel kozlekedek vele joreszt varosban, marmar dizelesen 2e főlé csak
>>> induláskor kell kergetni, utána lazan elkrúzol 1500-2000 között.
>>>
>>> Ha meg kell, akkor 7500-ig lehet húzatni, és gyorsul is, nem csak vonyít.
>>> (Előzésnél néha le-le szabályoz, ha nem figyelek oda, és forszírozom,
>>> annyira nem érzékelem, hogy jelentősen fogyna a nyomaték.)
>>>
>>> Mai napig nem értem, hogy hozták össze. 8 szelepes 2.0 Lancia anno sem
>>> ment szebben/jobban (ugyan ez a blokk, más a hengerfej, nincs VVT), pedig
>>> könnyebb, és sokkal gyengébb is volt (155LE vs 113LE), és nem evett
>>> kevesebbet sem.
>>>
>>> Ki kell próbálni, nincs örök érvényű szabály, én ebben maradtam magammal.
>>> Max annyi, hogy a dizel az mezőgazdasági járműbe való. ;)
>>>
>>>
>>> Turboval egyetértek. :)
>>>
>>>
>>> A.
>>>
>>> On 2013.03.23. 18:21, charles hoss wrote:
>>>
>>> ahogy nekem szempont volt hogy nyolcszelepes legyen a blokk , nuku turbo
>>>> es
>>>> eszetlen vegteljesitmeny . ki lehet probalni a streetka-t . nagyon jol
>>>> hasznalhato a motorja normalis kozlekedesben . elindul , megy , gyorsul
>>>> -
>>>> nem kell gepeszkenem erte .
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2013. március 23. 18:20 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
>>>>
>>>> Acs Gabor wrote:
>>>>
>>>>>
>>>>> Mert tudja, hogy x nyomatékot jó erős motor tud, a kis gagyi,
>>>>>
>>>>>> hitványul megtervezett meg nem.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> a F1 motorok 18000-es fordulattal biztos hitvanyabbak mint a
>>>>> teherauto
>>>>> motorok :)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list