[elektro-etc] melyiket?
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Tue Jun 25 14:23:48 CEST 2013
charles hoss wrote:
> igen . ilyen az amikor a katalogus szamokat hajszoljak .
Olvasd el a cikket: erzesre is sokkal jobban megy.
> a hegyes motor tobbet eszik es vacakabb a nyomatekgorbeje . a bmw meg ezt
> szereti - porgessek es gyilkoljak . ezert nem lesz soha bmw-m , mert
> teljesen mas stilushoz tervezik mint amiben en vezetek .
Az nem a Honda inkabb? 7000-nel kezdodik az elet, tudod.
>> Mire gondolsz pontosan, a vezermu-lanc problemara?
>>
>
> nem . bar gondohatnek arra , mert egyenetlenebbul jaro motornal nyilvan
> tobbet kap .
Ez a fo problema a BMW-vel, amit a cikkben emlitenek.
Milyen tipushibat ismersz meg, mely jelentos gyakorisagu,
jelentosen befolyasolja az uzembentartas varhato koltseget?
Mondjuk a 150e km alatt 100%-os valoszinuseggel bekovetkezo
1.8M kulonbseget az uzemanyagban nem hiszem hogy kompenzalja.
> ezert ha alacsonyabb fordulaton hasznalom es rezeg , akkor hamarabb megy
> tonkre . de nem ez a lenyeg .
Persze, ha ugyanolyan lenne, a dizel es benzines vezermulanc,
akkor igazaz lenne. Valojaban az egyiket nagy fordulatszamra,
a masikat nagyobb erore es rezonanciakra meretezik.
Ha ez sikerul is, akkor nem lesz kulonbseg elettartmban, viszont
hibak mind a ket rendszer tervezese kozben adodhatnak.
> sok kornyezetemben levo autonal doglott meg nagyjabol minden egyszerre
> 200.000 korul .
Oszinte reszvetem.
> nem veletlen , de nem ez a fo bajom veluk .
> a lanc a legkisebb gondom .
Akkor mi?
> dexter
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list