[elektro-etc] melyiket?

Ferenc VALENTA ferenc.valenta at gmail.com
Tue Jun 25 14:23:48 CEST 2013


charles hoss wrote:

> igen . ilyen az amikor a katalogus szamokat hajszoljak .

Olvasd el a cikket: erzesre is sokkal jobban megy.

> a hegyes motor tobbet eszik es vacakabb a nyomatekgorbeje . a bmw meg ezt
> szereti - porgessek es gyilkoljak . ezert nem lesz soha bmw-m , mert
> teljesen mas stilushoz tervezik mint amiben en vezetek .

Az nem a Honda inkabb? 7000-nel kezdodik az elet, tudod.

>> Mire gondolsz pontosan, a vezermu-lanc problemara?
>>
> 
> nem . bar gondohatnek arra , mert egyenetlenebbul jaro motornal nyilvan
> tobbet kap .

Ez a fo problema a BMW-vel, amit a cikkben emlitenek.
Milyen tipushibat ismersz meg, mely jelentos gyakorisagu,
jelentosen befolyasolja az uzembentartas varhato koltseget?
Mondjuk a 150e km alatt 100%-os valoszinuseggel bekovetkezo
1.8M kulonbseget az uzemanyagban nem hiszem hogy kompenzalja.

> ezert ha alacsonyabb fordulaton hasznalom es rezeg , akkor hamarabb megy
> tonkre . de nem ez a lenyeg .

Persze, ha ugyanolyan lenne, a dizel es benzines vezermulanc,
akkor igazaz lenne. Valojaban az egyiket nagy fordulatszamra,
a masikat nagyobb erore es rezonanciakra meretezik.
Ha ez sikerul is, akkor nem lesz kulonbseg elettartmban, viszont
hibak mind a ket rendszer tervezese kozben adodhatnak.

> sok kornyezetemben levo autonal doglott meg nagyjabol minden egyszerre
> 200.000 korul .

Oszinte reszvetem.

> nem veletlen , de nem ez a fo bajom veluk .
> a lanc a legkisebb gondom .

Akkor mi?

> dexter

-- 
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design  http://www.mentor.com/products/vnd/



More information about the Elektro-etc mailing list