[elektro-etc] melyiket?
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Jun 25 13:47:05 CEST 2013
2013. június 25. 13:37 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:
>
> Haho,
>
> A cikk alapvetese, hogy a benzines a +3l fogyasztas melle meg
> latvanyosan szarabbul is megy.
>
igen . ilyen az amikor a katalogus szamokat hajszoljak .
a hegyes motor tobbet eszik es vacakabb a nyomatekgorbeje . a bmw meg ezt
szereti - porgessek es gyilkoljak . ezert nem lesz soha bmw-m , mert
teljesen mas stilushoz tervezik mint amiben en vezetek .
> Es az normalis szerinted, hogy gyarilag megengedett 1l/1000km
> olajfogyasztas? Az biztos jot tesz a katalizatornak, a kozmas
> motorolaj-fust meg egeszseges is...
>
igen . teljesen . mennyi is a vw sharan olajfogyasztasa elete elso tizezer
km-en ? az egy jo dizel :)
> A 200e km-nel szethullast tovabbra is cafolom, ez csak a te maniad.
>
cafold csak :)
> Mire gondolsz pontosan, a vezermu-lanc problemara?
>
nem . bar gondohatnek arra , mert egyenetlenebbul jaro motornal nyilvan
tobbet kap .
> Megnyugtatlak, hogy kb minden uj lancos autot erint. Ezek az
> ujfajta lancok (flexibilis fogaskereknek is szoktak hivni, mert
> sima fogaskerekre megy, nem lanckerekre), ilyenek.
>
ezert ha alacsonyabb fordulaton hasznalom es rezeg , akkor hamarabb megy
tonkre . de nem ez a lenyeg .
sok kornyezetemben levo autonal doglott meg nagyjabol minden egyszerre
200.000 korul .
> Volt olyan hogy csere utan nehany 1000km-rel szolt az elektronika,
> hogy uj lancot ker, mert a regi megnyult. Akarmit csinaltak vele,
> nem segitett, csak az uj lanc.
> Az Euro x miatt mar iszonyu preciz szelepvezerles kell, csak igy
> lehetett megoldani.
> Egyebkent elsosorban benzines problema, itt most pont a dizelnel
> jott elo, veletlen.
>
nem veletlen , de nem ez a fo bajom veluk .
a lanc a legkisebb gondom .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list