[elektro-etc] melyiket?
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Tue Jun 25 13:37:53 CEST 2013
Haho,
A cikk alapvetese, hogy a benzines a +3l fogyasztas melle meg
latvanyosan szarabbul is megy.
Es az normalis szerinted, hogy gyarilag megengedett 1l/1000km
olajfogyasztas? Az biztos jot tesz a katalizatornak, a kozmas
motorolaj-fust meg egeszseges is...
A 200e km-nel szethullast tovabbra is cafolom, ez csak a te maniad.
Mire gondolsz pontosan, a vezermu-lanc problemara?
Megnyugtatlak, hogy kb minden uj lancos autot erint. Ezek az
ujfajta lancok (flexibilis fogaskereknek is szoktak hivni, mert
sima fogaskerekre megy, nem lanckerekre), ilyenek.
Volt olyan hogy csere utan nehany 1000km-rel szolt az elektronika,
hogy uj lancot ker, mert a regi megnyult. Akarmit csinaltak vele,
nem segitett, csak az uj lanc.
Az Euro x miatt mar iszonyu preciz szelepvezerles kell, csak igy
lehetett megoldani.
Egyebkent elsosorban benzines problema, itt most pont a dizelnel
jott elo, veletlen.
charles hoss wrote:
> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/efficiency/petrol_engine.html
> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/efficiency/diesel_engine.html
>
> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/allfacts/compare.html?model1=320i&model2=320d
>
> csak a cikk alapvetese : a harom literes fogyasztaskulonbseg . pedig a bmw
> kifejezetten nem tudott sem megbizhato sem takarekos benzines motort
> csinalni az elmult evekben .
> egyebkent ez mar regi vita . a 200.000-nel szethullo , dragan
> karbantarthato dizelt mar akkor cafoltad amikor meg boven leteztek az itt a
> cikkben is felsorolt tipushibak , amik uj tesoit most majd ujra kitapasztal
> az uj tulaj - de akkor ezek szerint nem volt igaz a "legendas
> megbizhatosag" - valoszinuleg most sem az - nem lett tartosabb es kevesbe
> rovid tavra tervezett egyetlen europai auto sem .
>
> bye
> dexter
>
>
>
>
> 2013. június 25. 11:39 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:
>
>> http://totalcar.hu/tesztek/**2013/06/25/bmw_320d_vs_320i/<http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/25/bmw_320d_vs_320i/>
>>
>> --
>> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
>> Automotive Network Design http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/products/vnd/>
>>
>>
>
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list