[elektro-etc] melyiket?
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Jun 25 12:45:55 CEST 2013
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/efficiency/petrol_engine.html
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/efficiency/diesel_engine.html
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/allfacts/compare.html?model1=320i&model2=320d
csak a cikk alapvetese : a harom literes fogyasztaskulonbseg . pedig a bmw
kifejezetten nem tudott sem megbizhato sem takarekos benzines motort
csinalni az elmult evekben .
egyebkent ez mar regi vita . a 200.000-nel szethullo , dragan
karbantarthato dizelt mar akkor cafoltad amikor meg boven leteztek az itt a
cikkben is felsorolt tipushibak , amik uj tesoit most majd ujra kitapasztal
az uj tulaj - de akkor ezek szerint nem volt igaz a "legendas
megbizhatosag" - valoszinuleg most sem az - nem lett tartosabb es kevesbe
rovid tavra tervezett egyetlen europai auto sem .
bye
dexter
2013. június 25. 11:39 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:
>
> http://totalcar.hu/tesztek/**2013/06/25/bmw_320d_vs_320i/<http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/25/bmw_320d_vs_320i/>
>
> --
> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
> Automotive Network Design http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/products/vnd/>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list