[elektro-etc] nyomatekmania .
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Wed Jun 12 16:00:34 CEST 2013
En meg nem. Akkor most mi van?
Karoly
-------- Original Message --------
> Osszes ismeros vegigszivta a dizelek szokasos huzos dolgait, kivetel nelkul. Majd irok listat...nevvel telefonszammal :)
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.06.12., at 15:34, Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> wrote:
>
>> Ja, meg valami!
>>
>> En ugy latom, hogy tipikus magyar tulajdonsag az altalanositas. Vesz XY egy autot, es pechjere beletenyerel egy rossz peldanyba. Elofordul, sajnos a legmenobb markakkal is (tudok az ismeretsegi korben meregdraga uj Merciket, amikkel rengeteg baj van/volt). Ilyenkor egy osztrak (altalaban, bar itt is van kivetel) azt mondja, hogy rosszul jartam _ezzel_ az autoval. A magyar azt mondja, hogy szarok a Fincifunci gyartmanyu autok vagy szarok a XYZ technikaval epult autok (ld. HDI).
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> A napokban valaki irta a listan a partikel szuro arat, hogy otthon
>>> milyen horribilis. Erre en irtam, hogy mennyiert lehet kapni Euroban.
>>> Ezt csak azert irom, mert mindannyian szoktatok vasarolni a neten. Miert
>>> ne lehetne ott autoalkatreszt vasarolni?
>>> Amikor a regi Xantiamnak ugy nezett ki, hogy rossz a hidraulika
>>> szivattyuja (de megsem volt rossz, csak tisztitani kellett), utana
>>> neztem. Otthon, Mo-on 1000 Euro korul mertek akkor (nem tom, most
>>> mennyi), erre raszantam egy kis idot, es gugliztam. Kiderult, hogy
>>> Franciaorszagban 400 Erutoert adjak... Igaz, ehhez kell nemi turelem
>>> (kereses) plusz nemi szotarazas (nem beszelek franciaul).
>>>
>>> Karoly
>>>
>>> -------- Original Message --------
>>>
>>>> lehet hogy ezert nem erted . ha egy motorral mentel volna 300.000-et ,
>>>> akkor latnad .
>>>> az egyik haver mazdajanal van egy apro problema : 200.000 korul elszall
>>>> ez-az - semmi gond , cserelik , majd egy millioert es lesz egymillio
>>>> koltseg aran egy olyan autoja amirol mindenki tudja hogy lejart az
>>>> ideje ,
>>>> igy eladhatatlan , tehat egymillioert csinal maganak egy nagyon max
>>>> 500.000-es erteku autot .
>>>> a fogyo alkatreszek nagyon sok gondot okoznak - volt is a napokban itt a
>>>> kettostomegu lendkerek , 2000atmoszferas befecskendezesi nyomasu
>>>> uzemanyag
>>>> sin , ami deformalodik , az eltomodo injektorok (aminek le lehet csipni a
>>>> szuro reszet ...) nagynyomasu szivattyu stb - egy remalom ezeknek az
>>>> autoknak a fenntartasa .
>>>> persze ha lenne tiz citroen jumpy-m , 300.000km-re , akkor lehet hogy
>>>> kedvelnem , de igy 200-nal vagy fillerekert eladom , vagy velem
>>>> temetik el
>>>> .
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2013. június 12. 12:54 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>>>>
>>>>> masreszt kivannak a HDI & tsa szervizkoltsegektol,
>>>>>
>>>>> Ezt sosem tudtam megerteni. 10 eve megyek HDI-kkel (PSA), es semmi olyan
>>>>> szervizkoltseget nem tapasztaltam, ami plusz lenne a tobbi tipushoz
>>>>> kepest.
>>>>> HDI-kkel eddig kb. 300ekm-t mentem (mas tipusokkal persze tobbet is),
>>>>> de a
>>>>> kopo alkatreszeken kivul semmi bajom nem volt.
>>>>> Nem lehet, hogy a szokasos "magyar" betegseg ez? Ugy ertem, hogy
>>>>> leharcolt
>>>>> kocsikat vesznek, aztan csodalkoznak es szidjak az autot, pedig nem az
>>>>> tehet rola. Illetve ugy tudom (hallottam), hogy az is tipikusan magyar
>>>>> sajatossag, hogy nem jarnak szervizbe, csak ha mar eg a haz. Akkor
>>>>> persze
>>>>> rohadt nagy a szamla.
>>>>> Az mar csak tenyleg enyhe osszeeskuves elmelet, hogy lehet, hogy az
>>>>> autogyarak kelet-europai verziojarol van szo? Itt is irtatok tobben
>>>>> is, es
>>>>> en is tapasztaltam (igaz, nem autoval), hogy Kelet-Europaba "mast"
>>>>> szallitanak a gyarak.
>>>>>
>>>>> Nem akarok megint dizel-benzines vitat szitani, csak leirtam az en HDI-s
>>>>> tapasztalatomat.
>>>>>
>>>>> Karoly
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list