[elektro-etc] Fűnyírómotor
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Mon Jun 3 12:42:19 CEST 2013
Az Alfa csak egy (kiragadott) pelda volt.
De latom, Te tenyleg nem tudod abba fejezni a benya vs. dizel temat. :)))
Meg kene mar erteni, hogy ebben a temaban (es masban sem) nem lehet
hitteriteni.
Karoly
-------- Original Message --------
> Azokból akkor 8-at! :)
>
> Alfa159-hez iszonyu mennyiseget eladtak, idoben ugy hullott mint a legy,
> nagyon kenyes volt a motorolajra. Ha nem a megfelelo ment a kocsiba,
> akkor 20k es oda a DPF.
>
> Itthon meg aztan sanszos volt, hogy nem a draga gyari Selenia olajat
> kapja meg az Alfa, hanem jo bele az occó (hamis) castrol is.... vagy vmi
> hasonlo okossag.
>
> A.
>
> On 06/03/2013 12:03 PM, Karoly Kovacs wrote:
>> A Citroen C5-ose kb. 650 Euro.
>> Az Alfa 159-ese kb. 520 Euro.
>>
>> Csak az arnyalas, es nem a vita miatt!
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> http://www.rigotech.hu/chiptuning_dpf_javitas.html
>>>
>>> Jó ez a dizel....
>>> Mazda 6 DPF 750e Ft + sallang.
>>>
>>> Kettőt kérek! :)
>>>
>>> A.
>>>
>>> On 06/03/2013 11:17 AM, Kaczmarek Edvard wrote:
>>>>
>>>> ,,...az új kis motor tetszik, pedig nem vagyok a háromhengeresek nagy
>>>> rajongója. Talán azért nem utáltam, mert egyrészt van elég ereje,
>>>> másrészt nem
>>>> hangos. Igaz, a mérések szerint átlagos a zajszint, viszont mivel a
>>>> 900-as
>>>> motorkára akasztottak egy turbót is, nem kell állandóan forgatni.
>>>> Például
>>>> autópályán 130-nál is csak 3200 körül forog, aminél még az 1,6-os
>>>> szívómotorok
>>>> is vagy negyedével többet szoktak. Pedig nincs hat fokozata a
>>>> váltónak, csak
>>>> öt – de elég is.
>>>>
>>>> A kilencdecis gép ereje 2500-tól jön meg, ha tényleg gyorsítani kell,
>>>> viszont
>>>> a tempó tartásához már jóval lejjebb is van reális esély. Egyébként a
>>>> váltó is
>>>> pontos, kis akadás van benne, de ha nem kapkodunk a kapcsolással, nem
>>>> zavaró.
>>>> Ami meglepett, az az, hogy öt személlyel is milyen jól bírja a
>>>> terheket a
>>>> háromhengeres, a másik meg, hogy mennyire nem fogyaszt, ha nem
>>>> padlógázon
>>>> hajtják. Városban a számítógép szerint 6,5 literes átlagot tudtam
>>>> csinálni, a
>>>> tankolás alapján pedig csak 6 liter jött ki. Lehet, hogy fáj leírni,
>>>> de ezzel
>>>> a kicsi motorral még a stop-start rendszer is úgy működik, ahogy kell:
>>>> jól és
>>>> gyorsan. Az országúti szakaszokon olyan alacsony átlagot írt a
>>>> számítógép,
>>>> hogy le sem merem írni, hátha átverés. Mindeközben a dinamikája bőven
>>>> megüti
>>>> az átlagot, 12,2 alatt van százon. Valójában nem értem, minek akkor a
>>>> dízel?''
>>>>
>>>> http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/03/renault_clio_grandtour_2013_09tce/
>>>>
>>>>
>>>> .
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list