[elektro-etc] Fűnyírómotor

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jun 3 12:39:57 CEST 2013


Azokból akkor 8-at! :)

Alfa159-hez iszonyu mennyiseget eladtak, idoben ugy hullott mint a legy, nagyon 
kenyes volt a motorolajra. Ha nem a megfelelo ment a kocsiba, akkor 20k es oda a 
DPF.

Itthon meg aztan sanszos volt, hogy nem a draga gyari Selenia olajat kapja meg 
az Alfa, hanem jo bele az occó (hamis) castrol is.... vagy vmi hasonlo okossag.

A.

On 06/03/2013 12:03 PM, Karoly Kovacs wrote:
> A Citroen C5-ose kb. 650 Euro.
> Az Alfa 159-ese kb. 520 Euro.
>
> Csak az arnyalas, es nem a vita miatt!
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>> http://www.rigotech.hu/chiptuning_dpf_javitas.html
>>
>> Jó ez a dizel....
>> Mazda 6 DPF 750e Ft + sallang.
>>
>> Kettőt kérek! :)
>>
>> A.
>>
>> On 06/03/2013 11:17 AM, Kaczmarek Edvard wrote:
>>>
>>> ,,...az új kis motor tetszik, pedig nem vagyok a háromhengeresek nagy
>>> rajongója. Talán azért nem utáltam, mert egyrészt van elég ereje,
>>> másrészt nem
>>> hangos. Igaz, a mérések szerint átlagos a zajszint, viszont mivel a
>>> 900-as
>>> motorkára akasztottak egy turbót is, nem kell állandóan forgatni. Például
>>> autópályán 130-nál is csak 3200 körül forog, aminél még az 1,6-os
>>> szívómotorok
>>> is vagy negyedével többet szoktak. Pedig nincs hat fokozata a
>>> váltónak, csak
>>> öt – de elég is.
>>>
>>> A kilencdecis gép ereje 2500-tól jön meg, ha tényleg gyorsítani kell,
>>> viszont
>>> a tempó tartásához már jóval lejjebb is van reális esély. Egyébként a
>>> váltó is
>>> pontos, kis akadás van benne, de ha nem kapkodunk a kapcsolással, nem
>>> zavaró.
>>> Ami meglepett, az az, hogy öt személlyel is milyen jól bírja a terheket a
>>> háromhengeres, a másik meg, hogy mennyire nem fogyaszt, ha nem padlógázon
>>> hajtják. Városban a számítógép szerint 6,5 literes átlagot tudtam
>>> csinálni, a
>>> tankolás alapján pedig csak 6 liter jött ki. Lehet, hogy fáj leírni,
>>> de ezzel
>>> a kicsi motorral még a stop-start rendszer is úgy működik, ahogy kell:
>>> jól és
>>> gyorsan. Az országúti szakaszokon olyan alacsony átlagot írt a
>>> számítógép,
>>> hogy le sem merem írni, hátha átverés. Mindeközben a dinamikája bőven
>>> megüti
>>> az átlagot, 12,2 alatt van százon. Valójában nem értem, minek akkor a
>>> dízel?''
>>>
>>> http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/03/renault_clio_grandtour_2013_09tce/
>>>
>>> .
>>>
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list